skip to Main Content

بیش از پنج میلیون گردشگر نوروزی وارد هرمزگان شده است

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از پنج میلیون گردشگر نوروزی وارد هرمزگان شده است.

1427820779

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، مهندس بابک تراکمه معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان از کمپ اسکان مسافران نوروزی خلیج فارس، ستاد استقبال از مسافران نوروزی، ستاد اسکان فرهنگیان و سایر مناطق اسکان مسافران نوروزی در بندرعباس بازدید و آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: تمهیدات و امکانات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مهمانان نوروزی در هرمزگان با ایجاد هماهنگی مناسب میان دستگاههای مسئول، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون با مشکل خاصی در پذیرش گردشگران نوروزی مواجه نبوده ایم و شرایط لازم فراهم بوده تا مسافران روزهای خوبی را در هرمزگان و در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس داشته باشند.

تراکمه تصریح کرد: تعداد مسافران نوروزی وارد شده به استان هرمزگان از مرز پنج میلیون نفر عبور کرده و از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از پنج میلیون گردشگر نوروزی وارد هرمزگان شده است.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی خدمات لازم را به مردم و مسافران ارائه می کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top