skip to Main Content

اعضای شورای اسلامی و شهردار بستک با استانداز هرمزگان دیدار کردند

در دیداری صمیمی اعضای شورای اسلامی و شهردار بستک با استانداز هرمزگان دیدار کردند.

555-192

به گزارش خبرگزاری بادگیر به نقل از هرمز در این دیدار که به مناسبت آغاز سال نو صورت گرفت در خصوص مسائل و مشکلات شهر بستک از جمله آب شرب، مشکلات زلزله و کمبودهای به جا مانده بعد از آن، احیاء و مرمت آثار تاریخی، موضوعات پروژه های عمرانی نیمه تمام، جابجایی برخی تیر برقهای شهر و تجهیز واحد انتقال خون بستک بحث و تبادل نظر شد.

محمد جلالی شهردار بستک در گفتگو با خبرنگاران محلی شهرستان در خصوص این دیدار گفت: شهر بستک چندین پروژه نیمه تمام دارد که در این دیدار قرار شد از طریق جذب اعتبارات استانی پروژه های ضروری به سرانجام برسد.

جلالی در خصوص راه اندازی مرکز انقال خون بستک گفت: زمین جایگاه انتقال خون توسط شهرداری تأمین شده و با اعتبار خیرین ساختمان آن تکمیل شده است که در این راستا قرار شد سازمان انتقال خون استان تجهیزات مورد نیاز را تأمین کند که این وعده عملی نشد و در این جلسه استاندار محترم قول پیگیری موضوع را دادند.

شهردار بستک خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تفضیلی و اعمال اصلاحات در پروانه‌های ساختمانی صادره برای اماکن حادثه دیده از زلزله و جابجایی‌هایی که در برخی کوچه‌های شهر صورت گرفت بسیاری از تیربرقها وسط کوچه‌ها باقی ماند که جابجایی آن مستلزم صرف هزینه می باشد و در این دیدار به عنوان یکی از درخواستها از استاندار محترم استان خواستار رفع این مشکل شدیم.

جلالی از دیگر موارد طرح شده در این جلسه را عدم دریافت تسهیلات بلاعوض پس از زلزله توسط برخی متقاضیان، فرسودگی خط انتقال آب شرب از لاور میستان به شهر بستک و تجهیز پارکهای شهر بستک عنوان کرد.

شهردار بستک در پایان تشکر خود و اعضاء شورای شهر بستک را از تنظیم این دیدار توسط استانداری محترم ابراز کرد و گفت: از بازرس محترم ویژه استاندار، مدیر کل محترم دفتر استاندار و شخص استاندار معزز استان بابت فرصتی که در اختیار مجموعه فعالین مدیریت شهری بستک قرار دادند تقدیر می کنیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top