skip to Main Content

تاکید بر توجه به فرهنگ و هنر نباید تنها در شعار خلاصه شود

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مدیران فرهنگی هرمزگان به برنامه‌های فرهنگی و هنری در غرب استان شد.
خبرگزاری فارس: تاکید بر توجه به فرهنگ و هنر نباید تنها در شعار خلاصه شود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان، احمد جباری ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از نزدیک با عملکرد فرهنگی هنری این اداره آشنا شد.

وی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به کارکنان اداره ارشاد پارسیان از عزم جدی خود مبنی بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان صحبت کرد و افزود: فرهنگ به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری همواره مورد تأکید مسئولان نظام بوده و ما به عنوان نمایندگان مردم بر خود لازم می‌دانیم این دغدغه‌ها را پیگیری کنیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شوری اسلامی با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی در شهرستان پارسیان ناچیز و این امر جای گلایه دارد، گفت: مبالغی که در گزارش کارکنان اداره ارشاد پارسیان مطرح شد در شأن و منزلت فرهنگ و هنر غرب استان نیست و باید نگاه‌ها از تولید برنامه‌های فرهنگی هنری به صورت متمرکز در مرکز استان برداشته شود و سهم شهرستان‌ها از سر جمع اعتبارات فرهنگی استان در نظر گرفته شود.

جباری خاطر نشان کرد: فرهنگ شناسنامه مردم غرب استان است و مسئولان فرهنگی استان باید شعار توجه به فرهنگ و هنر استان را در عمل اثبات کنند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top