skip to Main Content

تقویت پاسخگویی در همه اجزای حاکمیت راهکار تحقق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت است

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: تقویت اعتماد عمومی در جامعه مولفه مهمی برای تحقق نام گذاری امسال بشمار می رود که همه مسئولین باید در هر جایگاهی نسبت به تقویت آن اقدام کنند تا بتوان از ظرفیت حضور مردم در کنار دولت به خوبی استفاده کرد.

جباری ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از جنوب ایران، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایجاد اعتماد متقابل میان اجزا مختلف حاکمیت با مردم تحقق بخش همدلی و همزبانی واقعی میان دولت و ملت خواهد شد، اظهار کرد: اتکای به نقاط همگرایی میان مردم با حاکمیت از یک سو و تلاش برای تحقق عدالت در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه می تواند راه رسیدن به تعالی در کشور بیش از پیش هموار کرده و رسیدن به پیشرفت را سریع تر کند.

وی افزود: تقویت اعتماد عمومی در جامعه مولفه مهمی برای تحقق نام گذاری امسال بشمار می رود که همه مسئولین باید در هر جایگاهی نسبت به تقویت آن اقدام کنند تا بتوان از ظرفیت حضور مردم در کنار دولت به خوبی استفاده کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نامگذاری سال ۹۴ در ادامه تاکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده از ظرفیت های اجتماعی در مسیر رشد و پیشرفت کشور است تا همه بخش های جامعه با یک عزم جدی و یک مسیر مشخص و با اولویت مدونی در آن سال حرکت کنند.

نشانه‌ی سال

جباری ادامه داد: دولت و ملت مکمل یکدیگر در ایجاد فضای تعاملی در جامعه برای رسیدن به پیشرفت و توسعه بشمار می روند و طی دو سال اخیر شاهد تلاش های گسترده ای از ناحیه دولت یازدهم برای ساماندهی وضعیت اقتصادی جامعه و بهبود نقش ایران در فضای بین المللی بوده ایم و با توجه به قرارگرفتن  مذاکرات هسته ای در مراحل نهایی آن، بدون شک حمایت مردمی از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز می تواند در سیر مذاکرات هسته ای تاثیر قابل توجهی داشته باشد و سبب تقویت مواضع کشورمان در این عرصه شود.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس افزود: نگاهها به هرمزگان طی سال های اخیر به کلی تغییر کرده است و این استان در آستانه تحولات بزرگی در عرصه های اقتصادی و قرارگرفتن در جایگاه شایسته خود در کشور است و باید از ظرفیت همدلی و وحدت موجود میان آحاد مختلف آن استفاده کرد و مسئله مهم اشتغال را در استان به طور مشخص و برنامه ریزی شده ای حل کرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در بخش پایانی اظهارات خود با آرزوی سالی پربرکت برای همه مردم ایران بخصوص مردم هرمزگان و شهرهای غربی آن اظهار کرد: روزهای پایانی سال ۹۳ باران رحمت الهی بر مناطق مختلف استان باریدن گرفت و امیدواریم که رحمت الهی در سال ۹۴ نیز تداوم یابد تا خشکسالی و کم آبی که یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی استان قرار دارد، از میان برداشته شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top