skip to Main Content

افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری کوخرد

به مناسبت ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی، کتاب، عکس، آثار قدیمی و… در کوخرد تحت عنوان نمایشگاه فرهنگی هنری کار خود را آغاز کرد.

آگاهی ۱

به گزاش پایگاه خبری بادگیر، یوسف آگاهی مسئول سخنگوی شورا و مسئول نمایشگاه کوخرد در این زمینه گفت: با هدف معرفی ظرفیتهای فرهنگی هنری کوخرد نمایشگاهی توسط هنرمندان و نمایندگان مردم کوخرد کار خود را آغاز کرد.

آگاهی افزود: در این نمایشگاه برنامه های متعددی اجرا می شود و انتظار می رود از شهرستان بستک، شهرستانهای همجوار و میهمانان نوروزی مورد استقبال قرار بگیرد.

سخنگوی شورا افزود: نمایشگاه عکس مجموعه آثار هنرمندان شهرستان و کوخرد با فراخوان از قبل صادر شده کار خود را آغاز کرده که بخشی از زیبایی های کوخرد در قاب تصویر به نمایش گذاشته شده است.

آگاهی غرفه های غذاهای بومی و محلی را از دیگر برنامه های نمایشگاه عنوان کرد و گفت: کوخرد از تنوع غذایی خوبی برخوردار است و در این نمایشگاه سعی شده غذاهای سنتی کوخرد جهت معرفی آن به میهمانان عرضه شود.

مسئول نمایشگاه فرهنگی هنری کوخرد با عنوان اینکه نمایشگاه کتاب نیز بخشی از فعالیت این نمایشگاه است گفت: بخشی از آثار مورد استفاده مردم در روزگاران گذشته نیز از جمله برنامه های این نمایشگاه می باشد.

آگاهی در پایان گفت: جنگهای شادی از چند روز آینده آغاز خواهد شد و تا ۱۵ فروردین همه روزه برنامه های شادی خواهیم داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top