skip to Main Content

آغاز برنامه های فرهنگی هنری شهر دشتی

برنامه های فرهنگی و هنری ویژه نوروز به همت شورای اسلامی و شهرداری دشتی از امشب در پارک این شهر با استقبال خوب مردم شهرستان و مسافرین نوروزی آغاز به کار کرد.

غواصی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسان خبر، عبدالرحمن غواصی شهردار دشتی ضمن تبریک عید نوروز از برگزاری متنوع برنامه های فرهنگی و هنری در ایام نوروز خبر داد.

وی در این خصوص گفت: با اعتماد مردم شهر دشتی و همچنین مردم شهرستان جمعیت قابل توجهی برای استفاده از برنامه های فرهنگی هنرمندان دشتی به پارک مراجعه می کنند و بحمدالله هر روز به تعداد مراجعین اضافه می شود.

غواصی ادامه داد: امکانات رفاهی خوبی در محل پارک دیده شده تا خانواده ها با خیال آسوده از این مکان برای گذرداندن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

شهردار دشتی ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر، امام جمعه شهر و معتمدین در همراهی جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و هنری گفت: همراهی و همدلی مردم، مسئولین و هنرمندان در حافظه تاریخی مردم شهرستان به عنوان نمونه موفقی از همدلی برای پیشرفت باقی خواهد ماند و خداوند را از این بابت شکر می کنیم.

غواصی خاطر نشان کرد: برنامه های موسیقی و جنگ شادی تا سه روز آینده تعطیل خواهد شد اما دیگر برنامه ها مانند سابق ادامه خواهد داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top