skip to Main Content

بزرگترین رضایتمندی هر انسان کمک به هم نوع است

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پزشکی ، پرستاری و آموزگاری شغل های الهی هستند افزود : بزرگترین رضایتمندی برای هر انسان با وجدانی این است که به هم نوع خود کمک کند.

81546857-6345555

به گزارش خبرگزاری بادگیر به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان شامگاه چهارشنبه در آیین تقدیراز پرستاران نمونه که در مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار شد گفت : بهترین خدمت و رضایت مندی زمانی است که بتوان به هم نوع گرفتار وکسی که سلامتی خود را از دست داده کمک کرد.

وی گفت: زمانی که یک بیمار به مرکز درمانی مراجعه می کند و با برخورد خوب و مناسب پرستاران و پزشک مواجه می شود حیات دوباره می گیرد.

مونسان خطاب به پرستاران گفت: شما به نیابت از خداوند سلامتی را به انسانها بر می گردانید که این بزرگترین خدمت به آنها است.

مونسان رضایتمندی مردم بر اساس نظرسنجی های انجام شده از بیمارستان را ۸۶ درصد اعلام کرد و گفت : مدت زمان ارائه خدمات پرستاری از میانگین ۳۵ تا ۴۵ دقیقه در اورژانس به ۵ تا ۱۰ دقیقه کاهش یافته است .

رییس هیات مدیره منطقه آزاد کیش میزان موفقیت احیای قلبی ریوی از ۵۵ درصد در سال گذشته را ۸۵ درصد اعلام کرد و گفت ارائه خدمات فوریت های پزشکی نیز در مرکز ۱۱۵ از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به ۵ تا ۱۰ دقیقه کاهش یافته است .

مونسان اظهار داشت: با جذب ۸ پرستار دیگر بیمارستان کیش نخستین بیمارستان در ایران خواهد بود که بر اساس استانداردهای درمانی تعداد پرستاران در ان تامین شده است .

*خدمت به هم نوع یک اصل دینی است

امام جمعه کیش نیز انسان دوستی را یک اصل دینی دانست و گفت: کمک به هم نوع و علاقمندی از صمیم قلب برای خدمت یک اصل دینی است که در شغل پرستاران ماموریت ذاتی محسوب می شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی افزود: پرستاران جدا از دوست داشتن و صمیمیت باید توجه ویژه ای به نیازمندان و دستگیری آنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه جایگاه پرستاران در درگاه خداوند و مردم والا است گفت: هر چه نیازمندی در میان بیماران بیشتر باشد دستگیری از آنان نیز به تناسب پاداش بیشتری خواهد داشت .

وی به خود کفایی بیمارستان اشاره کرد و گفت : هزینه های تمام شده باید به گونه ای باشد که هم مردم بتوانند از عهده پرداخت هزینه بر آیند و هم بیمارستان به سمت خودکفایی برود.

رییس هیات امنای بیمارستان نیز با تبریک روز پرستار ، بهترین پرستار و همراه کربلا را زینب کبری (س) دانست و افزود :آن حضرت سختی های زیادی را تحمل می کردند .

ابراهیم رضوانی گفت: هم اکنون شاهد تلاش صمیمانه و از عمق جان پرستاران برای خدمت رسانی به بیماران هستیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از پرستاران نمونه در بخش های مختلف درمانی قدردانی شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top