skip to Main Content

پروژه های عمرانی سال ۹۳ شهر لمزان

گزارش بادگیر از پروژه های عمرانی سال ۹۳ شهر لمزان به نقل از شهردار محترم این شهر جناب آقای اسفندمر
شهردار لمزان
۱ – زیرسازی و جدول گذاری بولوار رسول اکرم اولین پروژه ی شهرداری لمزان در بدو تاسیس بود که مسیر بین محله ی مغدان و لدخو را به هم متصل می کند. این پروژه که دردوره ی دهیاری آغاز شده بود شامل دوباند خیابان به طول ۲۰۰۰ متر و عرض ۲۰ متر می باشد . زیرسازی ، جدول گذاری و آماده سازی بولوار وسط از کارهای مهم این بولوار بود . درحال حاضر این پروژه به اتمام رسیده است و آماده ی اجرای آسفالت می باشد.مناقصه ی آسفالت انجام شده است و در پایان فروردین ۹۴ ان شاالله آسفالت آن اجرا خواهد شد.
۲ -روشنائی معابر بولوار رسول اکرم این پروژه که یکی از طرحهای اولویت دار شهرداری بود با نصب ۳۰ عدد تیرروشنائی به طول ۱۰۰۰ متر بولوار رسول اکرم را پوشش داده است . هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برای شهرداری در بر داشته است اما این پروزه از سریع ترین طرحهایی بود که مورد استفاده ی مردم قرار گرفت .
 ۳ – زیرسازی بولوار محمد خواجه
این پروژه به طول ۱۰۰۰ متر از میدان نخل تا پیچ منتهی به سمت بستک را شامل می شود . در حال حاضر بازگشائی مسیر وقسمتی از تخریبهای موجود صورت گرفته است اما امید است علی رغم هزینه های بالای تعریض در این بولوار بتوانیم تا پایان سال ۹۴ با همکاری مردم و حمایتهای شورای شهر این پروژه را به اتمام برسانیم .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top