skip to Main Content

کارگاه آموزشی نانو ویژه دانش آموزان شهرستان پارسیان

کارگاه آموزشی نانو ویژه دانش آموزانی که در مرحله ششم المپیاد نانو ثبت نام کرده اند از صبح امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در کانون شهید تندگویان شهرستان پارسیان برگزار می گردد.

صفایی ۱به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، مجید صفایی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید دکتر مسعود علی محمدی در این خصوص گفت: این کارگاه ها با هدف ایجاد آمادگی در دانش آموزان ثبت نام شده در ششمین دوره المپیاد نانو که به صورت کشوری برگزار می شود تشکیل شده است.

وی در خصوص برگزاری دوره های پیشین گفت: شهرستان پارسیان تا کنون دو دوره اولیه برای عموم دانش آموزان برگزار نموده که حدود ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر به صورت مجزا در آن شرکت کرده اند.

صفایی خاطر نشان کرد: دوره ششم این سری از کارگاه های آموزشی با حضور ۸۱ دانش آموزی که قبلاً ثبت نام کرده بودند به مدت دو روز و با زمان ۱۶ ساعت امروز و فردا برگزار می شود.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید دکتر مسعود علی محمدی در پایان گفت: آزمون مرحله اول المپیاد نانو روز جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد و دانش آموزانی که امتیاز لازم کسب کنند اجازه حضور در مرحله دوم آزمون المپیاد که در تابستان ۹۴ برگزار می شود خواهند یافت.

یادآور می شود؛ این کارگاه ها به همت پژوهش سرای دانش آموزی شهید دکتر مسعود علی محمدی و زیر نظر مدیرت آموزش و پرورش شهرستان پارسیان برگزار می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top