skip to Main Content

جلسه توجیهی حفاظت و امنیت مدارس بستک در ایام تعطیلات نوروزی

جلسه توجیهی حفاظت و امنیت مدارس در ایام تعطیلات نوروزی با حضور مدیران، سرایداران و خدمتگزاران در بستک برگزار شد.

tesk.1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، مسئول حراست این مدیریت در جلسه توجیهی حفاظت و ایمنی مدارس در ایام تعطیلات نوروز، با اشاره به حفظ و حراست کامل از اموال مدارس و کاهش مصرف انرژی در ایام تعطیلی مدارس، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امنیت روانی و سلامتی مهمانان فرهنگی در محل های اسکان و فراهم نمودن محیطی با نشاط مدیون تلاش خدمتگزاران و سرایداران دلسوز، مدیران و متولیان امر می باشد.

سعید یوسف زاده با بیان اینکه فعالیت خدمتگزاران و سرایداران در مدارس حساس است، افزود: شما قشر زحمتکش فرهنگی بایستی تمام توان خود را در حفظ و حراست از مدارس در مقابل خطرات و مشکلات احتمالی بکار ببندید تا بدون هیچگونه مشکلی به استقبال  میهمانان شهرمان برویم و سفری خوش و خاطره انگیز برای آنها فراهم سازیم.

وی در ادامه خواستار همکاری همه جانبه مدیران، سرایداران و خدمتگزارن با نیروی انتظامی در جهت حفاظت از اماکن آموزشی و اسکان نوروزی مسافران در شهرستان شد.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی شهرستان، مدیران، سرایداران و خدمتگزاران مدارس در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

 

انتهای متن/۸۸۰۱۰/ ق ع/۰۰۱

ارسال توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top