skip to Main Content

مدیر آموزش و پرورش بستک عنوان کرد: لزوم آموزش مستمر مقابله با زلزله برای دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک بر استمرار آموزش مقابله با زلزله به دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تأکید کرد.
81400723-6099664

به گزارش بادگیر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم مانور زلزله گفت: مانور سراسری زلزله و ایمنی برای آگاهی آحاد مردم در برابر حوادث، بلایای طبیعی و به منظور کاهش خسارات جانی و مالی همزمان در سراسر کشور برگزار می‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: آموزش و توزیع بروشور در بین معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان می‌تواند در کاهش خسارت ناشی از بلایای طبیعی در طول سال تحصیلی کمک کند.

وی یکی از اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی مدارس را ایجاد و ارتقای فرهنگ ایمنی، مهارت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان عنوان کرد و اضافه کرد: برگزاری این مانورها می‌تواند در کسب تجربه و نحوه برخورد در زمان وقوع زلزله و خسارات ناشی از آن را به حداقل ممکن کاهش دهند.

توکلی بر استمرار آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در خصوص مقابله با زلزله در طول سال تحصیلی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: که با ایجاد هماهنگی بین مدارس و سازمان‌های مربوطه، آموزش‌های لازم در خصوص مقابله با بلایای طبیعی به دانش‌آموزان ارائه دهیم تا از میزان تلفات هنگام بروز حوادث ناگوار بکاهیم.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار شهرستان بستک و مسئولان ادارات شهرستان همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه نمونه زینبیه بستک برگزار شد.

شهرستان بستک در ۲۲۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top