skip to Main Content

حمایتی از سوی مسئولین شده ایم ولی در حد حرف بوده است

خبرگزاری پانا: عضو کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی بستک گفت: انتظار من از مسئولین این است که بیشتر از الان به فکر ما باشند تا به امروز حمایتی از سوی مسئولین شده ایم ولی در حد حرف بوده است.

1_635610554181789564_s

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جلیل پراگرد عضو کانون فرهنگی تربیتی شهیدرجایی بستک و دانشجوی رشته هنر و معماری در گفت و گو با پانا گفت: از روی علاقه ای که به هنر معماری دارم از حدود نه سالگی به ایند کار روی آوردم و در حال ادامه دادن این هنر هستم.
وی افزود:  اولین اثرم در دوران دبستان پایه چهارم بود که به لطف معلم هنر توانستم آن را به پایان برسانم.

پراگرد بهترین اثرخود را ماکت فرمانداری بستک و مجسمه های دو آهو دانست و گفت: بهترین اثرم همین ماکت نیمه تمام فرمانداری بستک است که در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد و از لحاظ صنایع چوبی مجسمه های دو آهو به نظر خودم یکی از بهترین کارهایم بوده است.

عضو کانون فرهنگی تربیتی شهیدرجایی بستک در رابطه با انگیزه و علاقه خود از این کار به خبرنگار پاناگفت: شاید هنر ذاتی باشد، خانواده ی ما بیشتر به هنر علاقه دارند و والدینم که بازنشسته آموزش و پرورش هستند به من آموختند که به سمت علاقه ام  بروم ، و از آنجایی که به هنر معماری علاقه داشتم به آن پرداختم.

پراگرد درپایان خاطرنشان کرد: انتظار من از مسئولین این است که بیشتر از الان به فکر ما باشند تا به اینجا خودم جلو آمده ام و کارم را نشان داده ام و اگر تابه امروز حمایتی از سوی مسئولین شده ایم در حد حرف بوده است و چندبار به ما روحیه می دهند و عمل نمی کنند.

یادم هست پایه دوم راهنمایی بودم یک کار چوبی انجام دادم و گذاشتم در کارگاه و آن هم فقط خاک می خورد و ندیدم که مسئولین قدر آن را بدانند و چندسال پیش آن کار را بیرون انداختند. از مسئولین تقاضا دارم بیشتر به فکر ما باشند.

جلیل پراگرد متولد ۱۳۷۵ بزرگ شده بستک می باشد و نه سال است کار هنر را در دانشگاه آزاد بستک رشته معماری ادامه می دهد و الان هم به عنوان عضو کانون فرهنگی تربیتی شهیدرجایی بستک فعالیت می کند.
خبرنگار: علی کریمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top