skip to Main Content

برترین‌های نخستین جشنواره ملی شعر “سندباد” معرفی شدند

برترین‌های نخستین جشنواره ملی شعر “سندباد” در بندرکنگ توسط هیئت داوران در سه بخش کلاسیک، آزاد و ترانه اعلام و با اهدای لوح سپاس و جوایز مورد تقدیر قرار گرفتند.
۳۲۴۳۲۴۵
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد هرمزگان، بنا به بیانیه هیئت داوران نخستین جشنواره شعر ملی “سندباد”، چهار هزار شعر در سه بخش کلاسیک، آزاد و ترانه از ۵۴۰ شاعر مورد بررسی و ارزیابی و داوری قرار گرفت.

در بیانیه هیئت داوران آمده است: در آثار بررسی شده استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در شعر به چشم می‌خورد که با حمایت‌های بیشتر و استمرار جشنواره می‌توانند در آینده به قله‌های رفیع شعر و ادب پارسی دست یابند.

آرای داوران نخستین جشنواره ملی شهر سندباد در بخش کلاسیک بهنام مومنی از بوشهر، مهدی آریایی از کرج، منصوره اسحاق‌زاده از تهران را شایسته تقدیر دانست.

همچنین لیلا بنی‌تمیم از خوزستان و سحر نعمتی از کرج حائز رتبه سوم، میلاد روشن از رشت و حسین مهمانپرست از یزد حائز رتبه دوم و محسن ناصحی از اصفهان به عنوان رتبه اول شناخته شدند.

در بخش آزاد ابوذر پاک‌روان از اندیمشک، بهروز ایرانی از بندر انزلی و عدنان جاشویی از بندرکنگ شایسته تقدیر، و اصغر نریمانی از بندرعباس و تهمینه آقاجری از خوزستان را حائز رتبه سوم و برهان اکبری از بندرعباس و شیما زنگنه از خوزستان حائز رتبه دوم و فرهاد کریمی از کرمانشاه را حائز رتبه اول معرفی کرد.

در بخش ترانه نیز عاطفه عباس‌نژاد از بندرعباس، پویا اقرایی از خوزستان و امید جلیلیان از جزیره قشم را شایسته تقدیر، افسانه جملک از بندرکنگ و عالیه مهرابی از یزد را حائز رتبه سوم، نرجس رئیسی از بوشهر و هانیه ملک‌زاده از رشت را حائز رتبه دوم و علی سلیمانی از تهران حائز رتبه اول شناخته شدند.

گفتنی است هیئت داوران نخستین جشنواره ملی شعر سندباد در بخش شعر آزاد علی فتحی مقدم و علی آموخته‌نژاد، شعر کلاسیک محمدرضا حاج رستم بیگلو و بلقیس بهزادی و بخش ترانه امید ارجینی و فرزانه فرخی نژاد بودند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top