skip to Main Content

فاز نخست گازرسانی شهر بستک به بهره برداری رسید

عملیات گازرسانی حدود ۵۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه به فاز نخست شهر بستک با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال با حضور فرماندار بستک، مشاور مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان به بهره برداری رسید.

IMG_0092

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، محمد پزشکی ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری فاز نخست گازرسانی شهر بستک بیان داشت: عملیات گازرسانی به شهر بستک در دو فاز پیش بینی شده است که در فاز نخست ۱۰۰۰ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

وی افزود: در فاز نخست گازرسانی به شهر بستک یک ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS  و یک ایستگاه TBS نصب شده و همچنین یک ایستگاه TBS تلفیقی در گازرسانی به روستاهای بستک در نظر گرفته شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به موقعیت بستک جهت گازرسانی اظهار داشت: شهر بستک به دلیل مجاورت با خط هفتم سراسری ۵۶ اینچ صلح و وجود انشعاب مصوب موجود روی خط هفتم سراسری در اولویت گازرسانی قرار دارد.

در ادامه این آیین کیانی رییس امور مهندسی و اجرای طرح ها  اذعان داشت: تاکنون گازرسانی به روستای مغدان انجام شده است و ۸ روستای دیگر نیز در مرحله اجرای عملیات گازرسانی قرار دارد که پس از اتمام پروژه های در حال اجرا بالغ بر ۲۰۰۰ خانوار در روستاهای شهرستان بستک از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

وی اضافه نمود: در حال حاضر نیز ۱۳ روستای شهرستان بستک نیز در مرحله طراحی خطوط هستند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top