skip to Main Content

انتزاع پنج روستا از پارسیان دردی است که باید در هر جمعی آن را فریاد بزنیم

ما را دردی است که باید در هر جمعی آن را فریاد بزنیم و آن انتزاع پنج روستا از پیکره هرمزگان و پیوستن به جایی است که از نظر فرهنگی از زمین تا آسمان با آن متفاوت است.

صمدی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، علی صمدی فعال اجتماعی اهل سنت استان هرمزگان از پارسیان در جمع نخبگان و در نشست با علی اکبر ناطق نوری گفت: ما را دردی است که باید در هر جمعی آن را فریاد بزنیم و آن انتزاع پنج روستا از پیکره هرمزگان و پیوستن به جایی است که از نظر فرهنگی از زمین تا آسمان با آن متفاوت است.

وی ادامه داد: استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان این درد را تمام قد بازگو کرده اند و بنده طوماری که به امضای تمامی اعضای شوراها و ائمه جمعه این منطقه رسیده است را تقدیم می کنم تا با تلاش شما این مصوبه لغو گردد.

این فعال اجتماعی اهل سنت در ادامه افزود: پایین بودن سطح علمی مراکز آموزش عالی به حدی است که دیپلم گرفتن مشکل تر از گرفتن کاردانی و کارشناسی شده و توسعه نامتوازن نیز از دیگر مشکلات هرمزگان است.

صمدی خاطرنشان کرد: اهل سنت طرفدار نظام و انقلاب هستند و در این استان مردم آرام و مهربان با هم زندگی می کنند و باید کاری کرد که آرامش را بیش از این احساس کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top