skip to Main Content

فرار از شکست در دقیقه ۹۰ / استقلال درگهان با سه بازیکن نیجریه ای حریف جنوب برکه دوکا نشد

هفته بیست و یکم فوتبال لیگ برتر استان در حالی آغاز شد که تیم جنوب برکه دوکا میهمان تیم هفتم جدولی استقلال درگهان بود.

جنوب برکه دوکابه گزارش پایگاه خبری بادگیر تیم چهارم جدولی جنوب برکه دوکا در حالی به مصاف استقلال درگهان رفت که به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز داشت تا موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند.

بازی در حالی آغاز شد که استقلال درگهان از شرایط میزبانی و شروع بازی به خوبی استفاده کرد و توانست در یک ضد حمله غافلگیر کننده در دقیقه اول بازی تک گل ارزشمند خود را به ثمر برساند تا شرایط بازی کاملا تحت تأثیر گل زود هنگام استقلال درگهان قرار بگیرد.

استقلال درگهان سرمست از گل زود هنگام خود نیمه اول را با نگاهی رو به جلو دفاع جانانه ای از دروازه خود به عمل آورد و راه رسیدن بازیکنان جنوب برکه دوکا را به دروازه خود مسدود کرد.

نیمه اول در حالی به پایان رسید که نگرانی از شکست در این نیمه کاملا بر چهره بازیکنان جنوب برکه دوکا مشهود بود اما امید به پیروزی و تغییر نتیجه بازی انتظاری دور از ذهن نبود و با این امید نیمه دوم بازی آغاز شد.

نیمه دوم بازی این تیم جنوب برکه دوکا بود که چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد.

بازی با تیمی که سه بازیکن نیجریه ای دارد و سرمایه گذاری خوبی روی باشگاه خود انجام داده به اضافه دو تعویض اجباری دقیقه شصت و هفتاد که دو بازیکن کلیدی جنوب برکه دوکا به نامهای ماجد میثاقی و علی میثاقی پس از مصدومیت مجبور به ترک بازی شدند شرایط را بسیار دشوار کرده بود اما این جنوب برکه دوکا بود که عزم خود را بر پیروزی در این بازی جزم کرده بود تا اینکه در دقیقه ۹۰ احمد قاضی با پاس زیبای صالح رخ و فرار از «جک» بازیکن نیجریه ای درگهان با یک ضربه چیپ بسیار زیبا گل شادی را در تور دروازه استقلال درگهان قرار داد و توانست این تیم را از شکستی تلخ نجات دهد.

پس از این گل جنوب برکه دوکا به یک امتیاز بازی بسنده کرد و بازی دفاعی را در دستور کار قرار داد که درخشش دروازبان جنوب برکه دوکا و تیرک دروازه در دقیقه ۹۳ مانع از به هدر رفتن زحمات بازیکنان تیم فوتبال جنوب برکه دوکا در این بازی شد تا این تیم با رضایت نسبی شهرستان قشم را ترک کند و با امید به بازیهای آینده و کسب امتیاز بیشتر موقعیت خود را در جدول ارتقاء ببخشد.

از نکات قابل توجه در پایان بازی هجوم کادر فنی فوتبال استقلال درگهان به داور مینابی بازی جناب آقای رئیسی بود که نسبت به صحنه مشکوک پنالتی اعتراض داشتند.

پایگاه خبری بادگیر ضمن تشکر از محمد جعفری سرپرست تیم جنوب برکه دوکا که این مصاحبه را انجام دادند از شورای محترم روستای برکه دوکاء و جناب آقای آقایی که حمایت از تنها افتخار شهرستان در لیگ برتر را به عهده گرفته اند نیز قدردانی می کند.

جنوب برکه دوکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top