skip to Main Content

نشان دادید ایرانی هرجا لازم باشد با اشارت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) به میدان می آید

میرمرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان بستک طی پیامی از حضور مردم انقلابی شهرستان بستک تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، متن پیام به شرح زیر می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه با شکوه حضور مردان، زنان، جوانان و پیران این دیار در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، توجه جهانیان را به این نکته جلب نمود که ایرانی هر جا که لازم باشد با اشارت و راهنمایی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) که پرچمدار وحدت و یکرنگی این امت است، به میدان می آید و به فضل پرودگار راه خویش را با اقتدار طی می نماید.
ملت قهرمان بستک؛ استواریتان در صراط نورانی اسلام و انقلاب برای سی و ششمین بار، دنیا را شگفت زده کرد، شما نشان دادید که تحریم و تهدید، ذره ای در استقامت گامهایتان خللی ایجاد نمی کند.
شما مردم غیور شهرستان همگام با مردم سراسر کشور، با حضور خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن       حماسه ای شکوهمند و به یادماندنی آفریدید و با شاد نمودن میلیون ها عاشق و آزاده جهان که به انقلاب اسلامی چشم دوخته اند، مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب نمودید.
ضمن تشکر از مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان، بی تردید حضور گسترده شما مردم ولایتمدار در راهپیمایی پرشکوه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مسئولیت خطیر و سنگین خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در راه خدمت هرچه بیشتر به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، گوشزد می کند.
 
میرمرسل ایزدی پور
فرماندار شهرستان بستک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top