skip to Main Content

دانش آموزان با آموزش کسب و کار حلال می توانند در آینده کار آفرین شوند

در راستای طرح تعالی مدیران دبیرستان نبی اکرم هرنگ منطقه جناح، ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اظهار داشت : دانش آموزان با آموزش کسب و کار حلال می توانند در آینده کار آفرین شوند.

asrg24

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح؛ ناصر چمن پیرا مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت : آثار دانش آموزان که در راستای پودمان کار و فناوری و طبق آموزش های آموزشگاه تهیه شده است ، پله نخستینی است در جهت ایجاد تلاش اقتصادی . وی در ادامه افزود : با اجرای طرح تعالی ویژه مدیران دانش آموزان در آینده به سوی حیات طیبه و رزق حلال حرکت میکنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح خاطر نشان ساخت: دانش آموزان حتی اگر وارد دانشگاه نشوند نیز در نیمه راه نمی مانند و با آموزش کسب و کار حلال می توانند در آینده کار آفرین شوند.

ناصر چمن پیرا یکی از اهداف طرح تعالی مدیریت را سوق دادن دانش آموزان به سوی حیات طیبه دانشت و اظهار داشت : باید تمام سعی ما در این طرح رساندن دانش آموزان به کمال باشد.

شایان ذکر است دانش آموزان دبیرستان نبی اکرم هرنگ صنایع دستی خود و غرفه های مواد غذایی را در قالب نمایشگاهی به معرض دید گذاشتند. افتتاح این نمایشگاه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح و مسئولین اداره، حاج محمد شریف وحیدی امام جمعه هرنگ، رئیس و اعضای شورای اسلامی، معتمدین، خیرین پیشکسوتان فرهنگی و اعضای انجمن اولیا و مربیان صورت گرفت .

ارسال خبر توسط: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top