skip to Main Content

اجرای ۲۰۰ برنامه‌ فرهنگی هنری در بستک

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای 200 برنامه‌ فرهنگی هنری در بستک
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، سید ابوالفضل سجادی ظهر امروز در نشست معاونان و مربیان پرورشی، با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است که ما مفاهیم و محتوای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی به نحو شایسته به دانش آموزان و نسل جوان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر متناسب با شرایط سنی دانش آموزان تهیه شده است گفت: از معاونان و مربیان پرورشی درخواست می‌شود دانش آموزان و اولیای آنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مشارکت جدی داشته باشند زیرا که این ایام بهترین فرصت برای انتقال دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر با محوریت مشارکت، خلاقیت و ارتقاء بینش دانش آموزان باشد، اضافه کرد: تبیین شکل‌گیری انقلاب اسلامی و صیانت از خون شهدا تنها با مشارکت مردمی و حضور هر چه بیشتر دانش آموزان و اولیا میسر خواهد شد که در این میان نقش آموزش و پرورش، معاونان و مربیان پرورشی در مدارس برای انتقال مفاهیم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سجادی در ادامه افزود: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در سطح مدارس شهرستان جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با مفاهیم و شکل‌گیری انقلاب اسلامی تدوین و اجرا می‌گردد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top