skip to Main Content

شوراهای آموزش و پرورش نمادی از مشارکت نخبگان و مسئولین در پیشبرد اهداف آموزشی

رادمهر شوراهای آموزش و پرورش را نمادی از مشارکت فعال نخبگان و مسئولین در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان دانست

DSC018310(1)

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، محمد رادمهر سرپرست فرمانداری پارسیان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بر لزوم مشارکت نخبگان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی تاکید کرد و گفت: در نظامی که پرچمدار توحید و نبوت است باید به پیروی از پیامبران به عنوان معلمان بشریت آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

وی ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش و قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط روسای قبلی آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان افزود: خدمت به مردم در نظام آموزشی اسلامی عبادت است و بدون شک آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین نهاد تربیتی کشور موجب توسعه فرهنگی و بالندگی جامعه می شود.

سرپرست فرمانداری پارسیان مأموریت معلمان را در نظام اسلامی در راستای رسالت پیامبران الهی دانست و گفت: معلمان در هر جامعه نقش هدایتگری افکار عمومی را به عهده دارند و لذا باید آینده سازان کشور با تفکر و اندیشه های ناب اسلامی پرورش پیدا کنند.

رادمهر افزود: امیدواریم افتخارات این شهرستان و نظام اسلامی با کوشش فرهنگیان، مدیران و مسئولین نظام تعلیم و تربیت و خیرین بزرگوار در سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی و با حمایت های دولت شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر اهمیت موضوع ارتباط نزدیک اولیا با مربیان و خیرین مدرسه ساز گفت: نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی بسیار موثر است و مسئولین مرتبط در این خصوص وظیفه دارند موضوع را دقیقا بررسی نمایند و از ظرفیت خییرین و سوق دادن آنها در راستای مدرسه سازی در شهرستان استفاده کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top