skip to Main Content

۶ هزار و نهصد و شصت دانش آموز بستکی شیر رایگان دریافت کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: ۶ هزار و نهصد و شصت دانش آموز بستکی شیر رایگان دریافت کردند.

tsh1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در مصاحبه ای که به منظور توزیع شیر رایگان در مدارس انجام داد، با اشاره به ارزش غذایی و مصرف روزانه شیر بین دانش آموزان، اظهار داشت: توزیع شیر در مدارس می تواند سلامت تغذیه ای دانش آموزان را به همراه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه والدین به تغذیه فرزندان خود بایستی توجه ویژه داشته باشند، افزود: مصرف شیر و لبنیات از طرفی باعث رشد و استحکام بدن در دوران رشد و نمو دانش آموزان می باشد و از طرف دیگر سلامت عمومی دانش آموزان را افزایش می دهد و پوستی شاداب و با نشاط را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد.

وی در ادامه اضافه کرد: طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با هدف جبران کمبودهای عدم مصرف شیر در بین دانش آموزان، تأمین بخشی از نیازهای تغذیه ای و توجه به سلامت آنان در کشور اجرا می شود.

توکلی در ادامه بیان داشت: تعداد ۶ هزار و نهصد و شصت نفر دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و شبانه روزی خوابگاهی که از این تعداد ۳ هزار و هفتصد و شصت و نه نفر دانش آموز پسر و ۳ هزار و یکصد و نود و یک نفر دانش آموز دختر می باشند که شیر رایگان دریافت کردند.

حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top