skip to Main Content

تشکیل کمیته کیفیت بخشی آموزشی در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به ارتقاء سطح علمی دانش آموزان، خواستار تشکیل کمیته کیفیت بخشی آموزشی در مدارس شد.

kba1به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در حاشیه کارگاه کیفیت بخشی آموزشی در ارزشیابی توصیفی، با اشاره به آموزش خلاق و پویا در مدارس ابتدایی، اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق و مدیریت بهتر نگرش و روش کار درکلاس، مدرسه ،مجتمع و اداره شاهد رشد بیشتر در حوزه ی آموزش باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: با توانمندسازی دانش آموزان و بازسازی الگوی روابط درون مدرسه ای در ابعاد آموزشی و پرورشی، شاهد تحول عظیمی در کیفیت بخشی خواهیم بود.

وی یکی از اهداف این کارگاه را آشنایی معلمان با ارزشیابی توصیفی و کیفیت بخشی مدارس تحت پوشش عنوان کرد و اضافه کرد: یکی از نقش مهم و کلیدی در جهت کیفیت بخشی معلم و مدیر استفاده از تجربیات همکاران، ارتقاء سطح علمی و آموزش های لازم برای توانمندسازی همکاران می باشد تا دانش آموزانی پژوهشگر، توانمند و مستقل تربیت کنیم.

توکلی در ادامه با بیان اینکه ارتقاءکیفیت سطح آموزش در مدارس منوط به فعالیت مدیران و معلمان می باشد، خواستار تشکیل کمیته کیفیت بخشی آموزشی در جهت رشد علمی دانش آموزان در مدارس شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان از مساعدت و ابتکار عمل طیب یمین نژاد مدیر مجتمع شهید محمدنژاد فتویه که با دعوت نمودن مؤلفین کتب درسی دوره ابتدایی و ارزشیابی توصیفی از اداره کل آموزش و پرورش تهران، در جهت ارتقاء سطح آموزشی۹۰ نفر از معلمان ابتدایی خود این شرایط را فراهم نمود، تقدیر کرد.

 

ارسال توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top