skip to Main Content

همایش بزرگ همدلی مردم شهرستان بستک + تصاویر

همایش «همدلی برای پاکسازی شهر در بستک» صبح امروز با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.
شهرداری پاکسازی ۱
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد جلالی صبح امروز در حاشیه آغاز این همایش اظهار کرد: از نخستین ساعات صبح چهارشنبه، گروه‌های مختلف مردمی از بخش‌ها و روستاهای شهرستان با حضور در مرکز شهر عملیات پاکسازی محلات را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: طرح پاکسازی تا دو روز آینده نیز ادامه دارد و در این مرحله همه نخاله‌های ساختمانی، زباله‌های پراکنده شده در طبیعت شهر و هر آنچه چهره شهر را نازیبا نشان دهد جمع‌آوری می‌شود.

3شهردار بستک عنوان کرد: همراهی شهرداری جناح، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها به همراه تمامی تجهیزات موتوری در تاریخ شهرستان بی‌سابقه هست و این نشان از همدلی و همراهی مردم شهرستان در فعالیت‌های اجتماعی و گروهی دارد.

جلالی بیان کرد: قبل از آغاز طرح و با مشارکت بخش خصوصی و پیمانکاران، حدود ۳۵ درصد از نخاله‌های شهر جمع‌آوری شده است و به محل دفن پسماندها منتقل شده است و امیدواریم طی روزهای پیش رو تا ۱۲ دی تمامی پسماندها و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری شود.

۱وی از آمادگی کامل نیروهای ستادی شهرداری و مسئولان شهرستان برای مدیریت مشارکت همگانی خبر داد و افزود: برای این روز از قبل اطلاع رسانی جامعی صورت گرفته و تقسیم‌بندی در محلات انجام پذیرفته تا با انجام هر چه بهتر این طرح، شاهد تحول در چهره شهر و گسترش فرهنگ مشارکت عمومی در پاکسازی و نظافت عمومی شهر باشیم.

4جلالی ضمن تشکر از همکاری مردم شهرستان ادامه داد:مشارکت  شهروندان در نریختن کارتن و کاغذ در شهر باعث می‌شود ۵۰ درصد از هزینه‌های مدیریت شهری در خصوص پسماند کاهش پیدا کند.

شهردار بستک با اشاره به هزینه‌های مدیریت پسماند مطرح کرد: این شهرداری در سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان هزینه پسماند کرده که اگر شهروندان همکاری کنند می‌توان از عواید آن، در به سامان رساندن پروژه‌های عمرانی شهر بهره‌مند شد.

pshb4

وی گفت: انتظار می‌رود مردم فهیم و فرهنگی شهر بستک مشارکت بیشتری در این طرح داشته باشند و شهرداری را در سالم نگه‌داشتن محیط شهری و پیرامون آن یاری کنند.

pshb5

۱۲

۱۳

۱۴

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top