skip to Main Content

روز با مسمای بصیرت، سالروز حرکت تاریخی مردم ایران بود

سرهنگ درویشی در جمع تجمع کنندگان حماسه ۹ دی بخش جناح بر پیوند مستحکم امت با نظام تاکید کرد.

درویشی ۳به گزارش پایگاه خبری بادگیر، سرهنگ درویشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: روز بصیرت نام ارزنده ای است که بر ۹ دی ماندگار شد و در این روز حرکت تاریخی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور رقم خورد.

وی افزود: معادلات دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با بصیرت و حرکت به موقع مردم خنثی شد و نه تنها طومار دشمنان در هم پیچید بلکه انقلاب را نیز در مقابل حوادث احتمالی بیمه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی روی دو ستون ملت و ولایت ایستاده است که نظریه پردازان غربی به آن اشاره کرده اند ولی دشمنان نتوانستند خدشه ای به آن وارد نمایند.

سرهنگ درویشی با اشاره به ماهیت شکل گیری حرکت فتنه گران گفت: بصیرت همچون چراغی در فضای مه آلود است که علی رغم روشنی راه اما برخورد حساب شده می تواند انسان را به سر منزل مقصود و آنچه رضای خداوند است برساند.

20141230_092947در ادامه تجمع مردم شهر جناح مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح نیز خطاب به دانش آموزان حاضر در تجمع گفت: شما نسل سوم انقلاب اسلامی هستید و بسیاری از دانش آموزان برای دفاع و حفظ از وطن ، جان خود را تقدیم این مرز و بوم نموده اند.

وی تاکید کرد: داننش آموزان باید همیشه در صحنه باشند تا جلوی توطئه دشمنان را بگیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح اظهار داشت :در جریان انتخابات سال ۸۸ فتنه و حملاتی صورت گرفت که با درایت مقام معظم رهبری این نقشه دشمن باطل شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top