skip to Main Content

درخت کاری به طول ۹۰۰۰ متر در بلوار و خیابان اصلی شهر لمزان

۹۰۰۰ متر درخت کاری در شهر لمزان از توابع بخش مهران

شهردار لمزان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، اسفندمر شهردار لمزان گفت: با توجه شرایط اقلیمی منطقه ی مهران یکی از ضروریتهای شهر ارتقای فضای سبز و افزایش درختکاری می باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت ایجاد فضای سبز مناسب در شهر و کمبود پوشش گیاهی مناسب، مدیریت شهری تصمیم گرفت با گونه های گیاهی که امکان رشد و سایه اندازی مناسبی داشته باشند تغییری در چهره و مبلمان شهری ایجاد کند لذا از ابتدای فعالیت شهری این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
اسفندمر گفت: درختکاری بلوار وسط شهر لمزان در فواصل پنج متری از همدیگر انجام شده است و در حال حاضر درختکاری دو طرف آغاز شده است.
شهردار لمزان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون ١٠٠٠ اصله درخت در شهر لمزان کاشته شده است و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
اسفندمر گونه های مناسب اقلیم گرم و خشک منطقه لمزان را درختانی از گونه های کنوکارپوس، ابریشم، جریش، کاسیا، برهان، نخل زینتی و درختان بومی منطقه دانست و گفت: این شهرداری در حال آماده سازی پیشنویسی است که با مشارکت مردم دو فعالیت مهم شهری از قبیل «شهر پاک» و «شهر سبز» را با مشارکت مردم به سرانجام مطلوبی برساند.

لمزان نام شهری از توابع بخش مهران شهرستان بندرلنگه است. این شهر در جنوب کوه ببیان و زیرکوه روستای کنچی واقع شده‌، لمزان در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ رسماً تبدیل به شهر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top