skip to Main Content

ضرورت توسعه فعالیت های شیلاتی در پارسیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان امروز طی سفر به شهرستان پارسیان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، رئیس حراست شیلات استان، رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستان پارسیان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 مدیر کل شیلات هرمزگان در این دیدار با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت های ویژه ای در حوزه شیلات به ویژه پرورش ماهیان دریایی در قفس دارد تصریح کرد: به حمایت دولت مردمی مطالعات شناسایی ظرفیت ها و پهنه های مناسب جهت پرورش ماهیان دریایی در قفس در این شهرستان آغاز شده است و تا اوایل سال جدید به پایان خواهد رسید‌.

وی با اشاره به فشار موجود بر ذخائر طبیعی آبزیان در همه جهان تصریح کرد: بهره وری بیشتر از ظرفیت های آبزی پروری به ویژه پرورش ماهیان دریایی راهکار مناسبی برای کاهش فشار بر ذخایر است که در این مسیر دولت مردمی در شهرستان پارسیان  گام های خوبی  برداشته است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تصریح کرد: حمایت از فعالیت های رونق دهنده تولید و اشتغال به ویزه در حوزه آبزی پروری در دستور کار اداره شیلات شهرستان پارسیان قرار دارد.

بارانی در ادامه ضمن ارائه گزارشی در خصوص ظرفیت ها، فعالیت‌ها و پروژه‌های شیلاتی در شهرستان گفت: امید است بتوانیم با همدلی و همراهی برنامه های خوب دولت مردمی در این شهرستان را به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به وجود دو بندر صیادی زیارت و جوادالائمه و همچنین موج شکن مردمی تبن در این شهرستان گفت: خوشبختانه دولت مردمی در زمینه بهسازی و ارتقای خدمات دهی به صیادان در این بنادر صیادی و موج شکن ها گام ها خوبی برداشته است.

در ادامه فرماندار شهرستان پارسیان با بیان اینکه شیلات به عنوان یکی از محور های توسعه پایدار استان و شهرستان پارسیان مطرح است تصریح کرد: امید داریم با توجه اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد و تعالی بیشتر فعالیت های شیلاتی در این شهرستان باشیم.

اصغر هاشمی از فعالیت ها و اقدامات  شیلات استان  در شهرستان پارسیان تشکر کرد و گفت: بی شک با تداوم این فعالیت ها به با وجود تعامل و پیگیری موجود شاهد رشد و ارتقای شیلاتی شهرستان پارسیان به خصوص در زمینه پرورش ماهیان دریایی در قفس باشیم و آینده درخشانی در انتظار شهرستان پارسیان در حوزه پرورش ماهیان دریایی در قفس است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top