skip to Main Content

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر هرمزگان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بندرعباس، با تبریک بعثت بنی اکرم(ص) اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ یوم الله، ۲۲ بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در هرمزگان در تمامی شهرستان ها و شهر ها و بخش ها و روستاها برگزار می شود.

وی افزود : در بندرعباس نیز این جشن بزرگ انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها روز یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۸:۳۰صبح برگزار خواهد شد .

رئیس ستاد دهه فجر هرمزگان ادامه داد: طبق سنوات هر ساله این راهپیمایی از بلوار ساحلی روبروی مسجد علی ابن ابی طالب (ع) آغاز، و تا پشت فرمانداری بندرعباس «نیم دایره» ادامه می یابد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد اظهار کرد: جشن بزرگ انقلاب امسال با مبعث پیامبر اعظم (ص) و ماه رجب درآمیخته و از همه مردم خونگرم و دلداده به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مدافعان خلیج همیشه فارس برای حضور در این راهپیمایی دعوت بعمل می آید.

وی عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه لبیک دوباره به آرمان های انقلاب و خون شهدا و امام شهدا است که با تمام ایثار خود در حفظ و حراست این انقلاب تلاش کردند و امروز ما با حضور خود دشمن را ناامید خواهیم کرد.

رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال در طول مسیر راهپیمایی برنامه های متنوع فرهنگی و در  پایان مسیر نیز غرفه های از نمایش دستاوردهای انقلاب در تمامی بخش از صنعت گرفته تا پیشرفت های علمی و پزشکی، کودک و نوجوان و  سایر وجود دارد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top