skip to Main Content

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛ اعزام ۱۳۰ پارسیانی به اردوهای راهیان نور/ راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی است

فرمانده سپاه پارسیان ازاعزام ۱۳۰ نفر از خواهران و برادران پارسیانی به مناطق عملیاتی جنوب(راهیان نور) خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیرنیوز؛ مراسم بدرقه کاروان اردوی راهیان نور با حضور امام جمعه، نماینده غرب هرمزگان در مجلس، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده سپاه پارسیان، مدیرعامل انرزی بر، شورای شهر و شهردار پارسیان و جمعی از بسیجیان در جوار گلزار شهدای گمنام پارسیان برگزار شد.


سرهنگ مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اظهار کرد: دیدن رشادت‌های دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان می شود و می‌تواند در تحقق گام‌های بعدی انقلاب اسلامی هم تاثیرگذار باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان، راهیان نور را حرکت عظیم فرهنگی دانست و تاکید کرد: این حرکت در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بسیار تاثیر گذار است.


فرمانده سپاه پارسیان افزود: باتوجه به محدودیت‌ها در سال‌های گذشته به شکرانه ماه مبارک شعبان در سال ۱۴۰۱ اعزام‌ها از سرگرفته شده و شهرستان پارسیان نیز با ۱۳۰ نفر در قالب ۳ اتوبوس متشکل از آقایان و بانوان بسیجی توسط پایگاه های بسیج به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند.


احمد جباری، نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در جمع کاروان اعزامی به راهیان نور، گفت: بعد از دو سال وقفه در اعزام کاروان راهیان نور  بر اثر شیوع بیماری کرونا، توفیق می خواهد که در سرزمین شهدا قدم بر داریم.


وی، با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست، افزود: انقلاب ما مدیون خون شهدا و اشک مادران شهداست، اینکه امروز از اقتدار برخورداریم از برکت خون شهداست.


جباری، با اشاره به برخی موضوعات تصویب شده در مجلس در خصوص خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار ‌کرد: در مجلس این موضوعات را تصویب می کنیم و دولت اجرا می کند، ما قانون ایثارگری را تصویب کردیم و نظارت می کنیم تا اجرا شود، قانون استخدام فرزندان ایثارگر و خانواده شهدا، قانون تسریع در رسیدگی به امور معیشتی فرزندان شهدا و ایثارگران و …. تصویب شده و در حال اجرا می باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top