skip to Main Content

توزیع بیش از ۴۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه بیمار خاص با محوریت مقابله با ویروس کرونا

به گزارش بادگیر نیوز؛مهندس مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت:بحران عالمگیر کرونا باعث شده که بسیاری از مردم دنیا با درگیری‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شود که
بیماران خاص، در زمره افراد های ریسک تحت تاثیر شیوع این بیماری منحوس قرار دارند .

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر در طول دوره اپیدمی ویروس کرونا افزود: تهیه بسته‌های بهداشتی برای بیش از ۴۷۰۰ بیمار خاص در استان از مهمترین اقداماتی می باشد که به مرحله اجرا در آمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد:بیماران خاص در جامعه هدف ما قرار دارند از این رو بسته های بهداشتی با همت و حمایت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه و توسط داوطلبان عزیز بسته‌بندی شده که توزیع آن با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از فردا بین بیماران خاص آغاز می شود.

وی ادامه داد: این بسته های بهداشتی شامل ۱۰ عدد ماسک سه لایه و ژله ضد عفونی کننده است که با سرعت و دقت توزیع خواهد شد تا بتوانیم به این روش کمک به جلوگیری از ابتلا این دوستان شود .

مهندس سلحشور خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر تا پایان قطع زنجیره انتقال و شکست دادن این ویروس منحوس در خدمت مردم است و این راه را ادامه خواهد داد.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top