skip to Main Content

 رعایت کامل موارد بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کلیه صنوف ضروری است

به گزارش بادگیر نیوز، جلسه مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس با دستور کار بررسی آخرین وضعیت رعایت موارد بهداشتی توسط اصناف مختلف به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.
فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت: کلیه دستگاهها موظف هستند دستورالعمل ها و دیدگاههای دانشگاه علوم پزشکی را با جدیت دنبال و رعایت کنند تا هر چه زودتر به حالت عادی بر گردیم.
وی در ادامه گفت: مجموعه اصناف و شهرداری پیگیری کنند موارد بهداشتی در بازارهای زیر مجموعه آنها رعایت گردد و در خصوص بازار ماهی فروشان سازمان میادین شهرداری پیگیری کند تا نواقص باقی مانده در بازار ماهی جدید برطرف شود تا فعالیت بازار مجددا بزودی شروع گردد و واحدهای خارج از بازار نیز قبل از اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوطه حق نصب تابلو و فعالیت ندارد و اگر واحدی اقدام به نصب تابلو و بازگشایی مغازه تا قبل از اخذ پروانه کند اتحادیه مربوطه در ذیل اطاق اصناف شهرستان موظف به اعمال قانون و ممانعت از فعالیت آنها خواهد بود در غیر این صورت دستگاههای ذیربط دیگر اقدام لازم بعمل خواهند آورد. همچنین غرفه داران ماهی نیز لازم است نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام نمایند.
این مقام مسئول بیان کرد: غرفه داران و فروشندگان بازارچه ۲۲ بهمن نیز فقط با رعایت کامل موارد بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی و در چارچوب سیاستهای ستاد مدیریت کرونا می توانند فعالیت داشته باشند و مدیریت بازارچه باید استقرار کامل داشته باشد تا بازار را تحت کنترل بیشتری بگیرد.
عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: اتحادیه پروتئینی پیگیری کند عرضه آبزیان در مغازه های سطح شهر بطور گسترده انجام شود و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی کند فروشگاههای زنجیره ای رعایت کامل موارد بهداشتی را داشته باشند در غیر این صورت از فعالیت فروشگاه های زنجیره ای که موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند جلوگیری شود.

 

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top