skip to Main Content

دستگیری بیش از ۳۴۴ متهم در اجرای طرح ضربتی اقتدار ۱۴ در بندرعباس

به گزارش بادگیر نیوز؛سرهنگ اسماعیل مشایخ گفت : ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخوردی جدی با مجرمان و متخلفان ، طرح ضربتی اقتدار ۱۴ را به مدت ۴۸ ساعت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اجرا کردند .

وی افزود: دراجرای این طرح ضربتی مجموعا تعداد ۳۴۴ نفر شامل : سارق ، مظنون به سارق، خرده فروش مواد مخدر ، معتادان متجاهر، اتباء بیگانه غیر مجاز ، سارق خودرو و داخل خودرو دستگیر که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان در این طرح با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند ۱۰ نفره سارق و زورگیر شناسایی و دستگیر که متهمان در بازجویی های فنی بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت بعنف در محلات مختلف شهرستان اعتراف کردند.

سرهنک اسماعیل مشایخ خاطر نشان کرد: دراین طرح ضربتی یک سارق سابقه خودرو که پس از آزادی از زندان اقدام به سرقت می کرد شناسایی ودر یک عملیات ضربتی دستگیر ودر بازجویی های فنی بعمل آمده به سرقت ۲۸ دستگاه خودرو معترف شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به اینکه در اجرای این طرح در بارزسی از مخفیگاههای سارقان ۲ دستگاه موتورسیکلت ، ۱ دستگاه دوچرخه ، ۶ دستگاه خودرو سرقتی و تعدادی گوشی تلفن همراه و وسایل منزل کشف شده ، دیگر نتایج اجرای این طرح ضربتی را : توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق و کشف ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، دستگیری ۸ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر ف جمع آوری ۱۳۱ معتاد متجاهر و بلامکان و دستگیری ۳ نفر سارق و مالخر اموال منزل و توقیف یکدستگاه خودرو متعلق به سارقان عنوان کرد.

انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top