skip to Main Content

دیدار نایبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه نوباوی و مقدم رئیس هیئت کشتی استان و شهرستان با فرماندار خمیر

به گزارش بادگیر نیوز؛میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این دیدار گفت:ورزش کشتی یکی از رشته‌های مهم و جزو پرافتخارترین ورزش در کشور می باشد که ترویج این ورزش در شهرستان می تواند در توسعه و موفقیت بیشتر این رشته اثرگذار باشد.

وی افزود:خوشبختانه ورزش کشتی در چند سال اخیر در شهرستان خمیر روند رو به رشدی داشته و شهرستان بندرخمیر در این رشته موفقیت های خوبی در استان و حتی کشور بدست آورده وکشتی‌گیران خوبی از شهرستان به مسابقات کشوری اعزام شده است که زحمات مسوولان ورزش کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرستان در این راستا قابل تقدیر است.

میرهاشم خواستار در ادامه گفت: میزبانی مسابقات کشتی و توسعه زیرساخت های این رشته ورزشی می تواند باعث رونق این ورزش در شهرستان خمیر شود.

در ادامه فریدون نایبی از حمایت فرماندار در حوزه های ورزشی تقدیر نمود.

وی همچنین گفت:برطرف کردن مشکلات سرمایشی سالن کشتی یکی از جمله موضوعاتی است که کشتی گیران این رشته ورزشی خواهان آن هستند.

نوباوی رئیس هیئت کشتی استان نیز در این جلسه ضمن اظهار خرسندی از این دیدار گفت: ورزش کشتی نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان دارد.
وی به ظرفیت های کشتی در شهرستان خمیر اشاره کرد و گفت: شهرستان خمیر در زمینه کشتی استعدادهای زیادی دارد و کسب مقام های استانی و حضور در مسابقات کشوری موید این گفته ها می باشد.
رضا مقدم رئیس هیأت کشتی بندرخمیر نیز در این دیدار به افتخارات کشتی گیران شهرستان در مسابقات اشاره و همچنین مشکلات این رشته را عنوان کرد.

 

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top