skip to Main Content

جمعیت هلال احمر هرمزگان توانمند و چالاک است

به گزارش بادگیر نیوز ؛مرتضی سلیمی در آئین تکریم از خدمات مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان، اظهار کرد: استان هرمزگان قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و یکی از فعال‌ترین جمعیت‌ها در سراسر کشور است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: بنده معتقدم آقای اعمی، نان دلش را می‌خورد،چرا که ایشان یکی از باسابقه‌ترین مدیرعاملان جمعیت هلال‌احمر است و به بیمارستان هلال‌احمر دبی منتقل می‌شود و امیدوارم در آنجا نیز بدرخشد.

وی عنوان کرد: آقای سلحشور نیز نیروی جوان، خوش‌فکر و باانگیزه است، که امیدوارم با کمک همکاران و معاونین جمعیت بتواند فرصت خدمت را داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد اخلاق‌مداری و احترام به همکاران، امدادگران و داوطلبین در مجموعه است.

سلیمی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر هرمزگان تا به امروز جمعیتی اخلاق مدار بوده و امیدوارم ازاین‌پس نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مجلس و خبرنگاران ارتباط خوبی برقرار شود تا تأثیرگذاری و خدمت بیشتری به مردم و استان صورت بگیرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: توجه ویژه به جوانان بسیار مهم است، تفاوت و تبعیض نگاهی به هیچ بخشی نباید وجود داشته باشد، باید نگاه عادلانه‌ای به حوزه‌های مختلف و توجه ویژه‌ای به جوانان شود.

سلیمی بیان کرد: توجه به آمادگی برای مقابله با سوانح بسیار مهم است و جز انتظارات ما از سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر هرمزگان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در کنار هم اخلاق‌مداری و صمیمیتی که از سر و روی جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان می‌بارد ادامه‌دار باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: امیدوارم هیچ‌گاه حادثه‌ای در هرمزگان نداشته باشیم اما آمادگی خود را برای توانمندتر کردن جمعیت بالا ببریم.

افشین یگانه، مدیرکل هماهنگی مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه بیان کرد: باعث خرسندی ماست که مدیر هلال‌احمری ما در هرمزگان از دیدگاه همکارانش فردی شایسته است، جمعیت هلال‌احمر هرمزگان توانمند و چالاک است.

یگانه با اشاره به اینکه جایگاه بالاتری برای آقای اعمی برنطین در نظر گرفته شده و برایش آرزوی موفقیت داریم، افزود: انتخابات جمعیت هلال‌احمر را داریم، آقای سلحشور باید تلاش خود را در این زمینه به کار ببندد.

وی تصریح کرد: اعتماد هلال‌احمر به آقای سلحشور را باید تعمیم دهیم تا چرخه مدیریتی در استان هرمزگان به همین روال بچرخد.

 

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top