skip to Main Content

پیام تبریک عضو هیئت‌رئیسه ووشوى هرمزگان به مناسبت قهرمانی تیم ملی ووشو در پیکارهاى جهانى

متن پیام دکتر عبدالوهاب قاضى بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی ووشو جمهورى اسلامى ایران در مسابقات جهانى ۲۰۱۹ که به میزبانى شهر شانگهاى چین برگزار شد مایه مباهات و سرافرازیست.

پیروزی‌هاى دلچسب و مقتدرانه ملی‌پوشان ووشو کشورمان على‌الخصوص سانداکاران در برابر رقباى سرسخت خود در مسابقات جهانی ٢٠١٩ چین موجی از شادی و شعف در دل مردم پدید آورد.

به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان بر بلندای دنیا را به جامعه بزرگ ووشو و ملت غیور ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های پرثمر مربیان، دست‌اندرکاران، مسؤولان فدراسیون به‌ویژه ورزشکاران افتخارآفرین این تیم، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

اعزام هشت سانداکار و کسب حداکثرى مدال طلا نشان از پایان سیطره چینى‌ها بر ووشوى دنیاست و این اقدام مقتدرانه و ارزشمند، جمهورى اسلامى ایران را به قطب جدید ووشوى دنیا معرفى کرد.

این پیروزی ارزشمند نشان دیگری از شایستگی، توانایی و امیدآفرینی فرزندان این مرز و بوم است و امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی ووشوکاران ایران عزیز در رقابت‌هاى بین‌المللى سال‌هاى بعد نیز باشیم.

پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از ٢٨ مهرماه لغایت یکم آبان‌ماه سال جارى با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور در شهر شانگهای چین برگزار شد.

در پایان این پیکار‌ها تیم ایران در بخش ‌ساندا (زنان و مردان) با کسب هشت مدال طلا و ثبت موفقیتی چشمگیر برای دومین دوره متوالی به‌عنوان قهرمانی دست یافت و چین که مهد این رشته محسوب می‌شود را در خانه‌اش شکست داد.

چین با ۶ طلا، یک نقره و یک برنز به‌عنوان دومی دست یافت و ویتنام با یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز سوم شد.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top