skip to Main Content

آشنائی ۱۶۶دانش آموز با رویداد کارآفرینی و ایجاد فرصت های کسب و کار

به گزارش بادگیر نیوز  ، محمد قویدل در آئین اختتامیه کارگاه مهارت اندوزی و ایجاد فرصت های کسب وکار، بیان داشت: این رویداد با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش کشور و با هدف توانمند سازی دانش آموزان دختر در راستای ایجاد فرصت های کسب و کار از طریق فناوری اطلاعات برگزار شد.

این مسئول افزود: رویداد کارآفرینی دانش آموزی ویژه دختران به مدت ۳ روز در سالن اجتماعات هنرستان آیت اله صدر برگزار گردید که در این کارگاه های آموزشی، بیش از ۱۴۱دانش آموز متوسطه دوم و ۲۵دانش اموز پایه ششم ابتدائی با شیوه های کارآفرینی همراه با ایجاد فرصت های کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات آشنا شدند.

قویدل با بیان اینکه مهارت اندوزی نه تنها انتخاب نیست بلکه ضرورت است اعلام کرد: با تغییر سبک زندگی و اهداف و برنامه ها باید در زمینه ارتقای سطح مهارتی دانش آموزان و رشد تفکر خلاقانه آنان برای تحقق برنامه های آینده کشور تلاش کرد.

وی عنوان کرد: با آموزش های کارآفرینی به دانش آموزان در سنین پایه می توان معضل بیکاری را در آینده به صورت چشمگیری کاهش داد چرا که با تربیت نسل کارآفرین و خلاق، مسیرهای مختلفی در حوزه کسب و کار برای خود و دیگران فراهم می سازد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان بر پرورش استعداد ها و خلاقیت‌های دانش آموزان در این کارگاهها تاکید کرد وگفت: ایجاداین کارگاهها می‌تواند توانمندی دانش‌آموزان رابرای ورود به زندگی واقعی و آماده شدن برای انتخاب شغل آینده افزایش دهد.

قویدل یادآور شد: دانش آموزان هنرستان های دخترانه آیت اله صدر، آینده سازان، امام خمینی (ره)، زینب کبری (س)، نمونه دولتی مهدیه و ابتدائی شاهد در این کارگاه سه روزه که در سالن هنرستان آیت اله صدر ناحیه دو بندرعباس برگزار شد، مشارکت داشتند.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top