skip to Main Content

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز؛رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح هر مسجد، یک حقوقدان در استان هرمزگان اظهارداشت: به موجب این طرح ، حقوقدانان با حضور در مساجد و میعادگاه های نمازجمعه به آگاهی بخشی و پاسخ گویی به سوالات قضایی و حقوقی شهروندان می پردازند.

علی صالحی خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر در مساجد شهرستان بندرعباس و دیگر حوزه های قضایی این استان در حال اجرا است .

رئیس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: به موجب این طرح، با همکاری ائمه جمعه و جماعات و هیأت امنای مساجد؛ حقوقدانان ، قضات و مسئولان قضایی بر اساس اولویت ها با حضور در مساجد و محلات مختلف، نسبت به آموزش همگانی مسائل قضایی و حقوقی به شهروندان اقدام می‌کنند.

وی در ادامه افزود : طرح‌ قاضی مدرسه نیز کماکان به طور جدی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و به منظور ارتقای سطح آگاهی‌های حقوقی دانش آموزان و شناخت آسیب‌های احتمالی در مدارس استان درحال اجرا است که بر اساس آمار مورد استقبال دانش آموزان و والدین آنها قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: مقرر شده تا در سال جاری، این طرح ساماندهی و گسترش یابد و دوره های آموزشی به تناسب اولویت‌بندی جرائم و مناطق پرخطر برگزار شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان در خصوص عواقب خشونت و بزهکاری نیز طرح های مختلفی در حال اجراست.

انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top