skip to Main Content

۳۰ فقره پرونده جرائم اقتصادی در شش ماهه اول سال

به گزارش بادگیر نیوز؛سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته با شعار پلیس هوشمند، امین مردم از پنجشنبه ۱۱ مهر همراه با غبارروبی گلزار شهدا شروع  می شود.

وی افزود: سفر زائران هرمزگانی برای پیاده روی اربعین حسینی، پلیس در این ایام در حوزه های امنیتی، ترافیکی و خدماتی فعالیت خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: شرکت در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد مرکز استان و ستادهای شهرستانی، ارائه برنامه ها و گزارش عملکرد و بحث های مشاوره ای در صدا و سیما، ملاقات های مردمی و همایش طلایه داران ترافیک را از برنامه های هفته نیروی انتظامی در هرمزگان برشمرد.

سردار ملکی تاکید کرد: دیدار با خانواده های شهدا، بازنشستگان، مستمری بگیران و ایتام، تکریم کارکنان، اعزام کارشناسان پلیس راهور به مدارس جهت ارتقا فرهنگ ترافیک بین دانش آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه استان از دیگر برنامه های این هفته است.

وی افزود:کشف جرائم در هرمزگان به ۸۵ درصد رسیده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ۳۰ فقره پرونده جرائم اقتصادی از جمله :زمین خواری، اختلاس، رشا و ارتشا و … در شش ماهه امسال در استان تشکیل شده است.

سردار ملکی تاکیدکرد: سگ گردانی با خودرو با جدیت برخورد خواهد شد و خودرو این گونه افراد توقیف می شود.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: در شش ماهه امسال ۱۰ مورد آدم ربایی که همگی مرتبط با مواد مخدر می باشد در هرمزگان اتفاق افتاد و در همین مدت ۱۳ مورد رهایی گروگان داشتیم.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top