skip to Main Content

پروژه مهر نماد مدیریت آموزش و پرورش است/فراهم سازی وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط کارگروه ذیربط

به گزارش بادگیر نیوز ؛در ابتدای نشست فرزاد دهقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خمیر با اشاره به پروژه های آموزش و پرورش اظهار داشت:خوشبختانه در هفته دولت امسال ده پروژه در حوزه آموزشی به بهره برداری رسید که این اقدام تاثیر زیادی در کیفیت آموزشی دانش آموزان خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خمیر در ادامه با اشاره به پروژه مهر و با بیان اینکه این پروژه فقط مختص اول مهر نیست اضافه کرد: پروژه مهر نماد مدیریت آموزش و پرورش است و باید چشم انداز ها و فعالیتهای مدرسه در پروژه مهر تدوین شود و برنامه ریزی مدیران نیز باید برای یک سال تحصیلی باشد.
این مسئول گفت: در پروژه مهر برنامه‌ریزی مناسب، مدیریت در انجام کارهای مدرسه و  طرح و برنامه ریزی بر اساس اولویت و زمان پیشرفت طرح ها رعایت شود.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه کودکان بازمانده از تحصیل در تحول سیاسی و اجتماعی هر منطقه نقش به سزایی دارد اضافه کرد:آموزش رکن مهمی از توسعه است و بر این اساس وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل باید توسط کارگروه ذیربط پیگیری و زمینه تحصیل آن ها را فراهم سازد.

مهندس دهقانی در بخشی از سخنان خود نیز به سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و دغدغه والدین در این زمینه اشاره کرد و بیان نمود:سرویس مدارس به جهت ارتباط مستقیم با دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است و رانندگان سرویس مدارس باید توجه ویژه به مسائل تربیتی و رعایت شئونات اخلاقی داشته باشند چرا که مخاطب آنها دانش آموزی است که دائما در حال الگو پذیری می باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خمیر در ادامه تهیه برچسب سرویس مدارس برای شرکت های مجاز ، برگزاری کلاس های توجیهی-آموزشی برای رانندگان سرویس ها ، افزایش نظارت نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی بر رعایت کامل قوانین توسط رانندگان سرویس های مدارس را مهمترین راهکار برای رفع دغدغه های والدین در این زمینه عنوان کرد.

تهیه پکیج لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت

محمد فولادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان خمیر نیز در این جلسه به موضوعات مختلفی در پروژه مهر اشاره کرد.

وی همچنین گفت: شهرستان خمیر یکی از شهرستان های موفق در زمینه تحت پوشش قرار دادن سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در استان می باشد.

تهیه پکیج لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت،تشکیل صندوق حمایت از دانش آموزان توسط آموزش و پرورش ، سرکشی مسئولین از مدارس و تبریک سال سال تحصیلی در اول مهر،جذب بودجه از صنایع و معادن شهرستان جهت کمک به بودجه آموزش و پرورش،همکاری نهادها و ارگانها با مدارس سطح شهرستان ،خط کشی خیابان ها و نصب تابلوهای مربوطه جهت امنیت دانش آموزان،نظارت بر کرایه های مصوب سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و…از جمله موضوعات و اقداماتی بود که محمد فولادی در این جلسه به آن پرداخت.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top