skip to Main Content

قول تخصیص اعتبار برای پروژه‌های ورزشی نیمه تمام توسط استاندارهرمزگان

ماینده مردم غرب هرمزگان درمجلس شورای اسلامی گفت: استاندار هرمزگان این قول را به ما داده که اعتبار خوبی را به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در غرب استان هرمزگان تخصیص دهد تا یکبار برای همیشه این پروژه‌های ورزشی که سال‌های سال نیز از عمرشان می‌گذرد را به اتمام برسانیم.

ناصر شریفی عصر امروز در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی استادیوم تختی بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرلنگه، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شامل سوله‌های ورزشی که فقط سوله های آن علم شده، زمین‌های چمن مصنوعی کوچک که سهم دهیاری وخیرین انجام شده اما متاسفانه سهم دولت مانده است در شهرستان‌های غرب هرمزگان داریم.

وی افزود: هم بصورت حضوری و هم مکاتبه‌ای این موضوع را به عرض استاندار هرمزگان و همچنین رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان رساندیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استاندار هرمزگان نیز این قول را به ما دادند که ان‌شاالله یک اعتبار خوبی را به این پروژه‌ها تخصیص دهند که ما یکبار برای همیشه این پروژه‌های ورزشی که سال‌های سال نیز از عمرشان می‌گذرد را به اتمام برسانیم.

شریفی یادآور شد: مطمئنا با همکاری خوب استاندار هرمزگان در این زمینه شاهد سالی خوب برای ورزش غرب هرمزگان و پایان این طرح‌های بر زمین مانده خواهیم بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top