skip to Main Content

واکنش احمد مرادی به نقشه الحاق فارس به خلیج فارس در برنامه ۹۰/ دولت نگرانی مردم هرمزگان را جدی بگیرد

استان هرمزگان توان بهره‌برداری از تمام منابع خود را دارد و نیازی نیست برای آبادانی هرمزگان در پی انتزاع و الحاق آن به استان دیگری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، «احمد مرادی» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: اصولاً مصوبه جدایی پنج روستای هرمزگان از همان ابتدا طرحی غیرکارشناسی و اشتباه بود و بنده در دوران خدمتم در فرمانداری بندرعباس نیز بارها اعتراض خود را به این مصوبه غیرعقلانی اعلام کرده‌ام و معتقدم این اعتراضات باید در سطوح مختلف تا حصول نتیجه در هر جایگاهی که هستیم ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: هرمزگان از امن‌ترین مناطق ایران است اما این ‎ گونه تصمیمات غیرمنطقی، ذهن مردم استان را مشوش و فضای جامعه را ملتهب و بحرانی می‌کند.

مرادی با اشاره به عدم اقدام مناسب برنامه نود در نمایش نقشه‌ای که به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده است، گفت: نباید با این‌گونه تصمیمات نابجا احساسات مردم را جریحه‌دار کرد و جامعه را به سمت بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان سوق داد.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اظهار کرد: استان هرمزگان توان بهره‌برداری از تمام منابع خود را دارد و نیازی نیست برای آبادانی هرمزگان در پی انتزاع و الحاق آن به استان دیگری باشیم.

وی ادامه داد: مردم ما با همه مشکلاتی که دارند از سال ۹۲ بر اساس یک تصمیم نادرست دولت پیشین نگران از دست دادن ۵ روستای خود در شهرستان پارسیان هستند، چند سالی است که در مقابل زیاده‌خواهی برخی قدرت‌ها مقاومت می‌کنند و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند بپذیرند تحت هیچ شرایطی و خارج از نظرات کارشناسی این روستاها از هرمزگان منتزع شود و نمایندگان نیز با جدیت آن را پیگیری می‌کنند.

مرادی با تأکید بر دقت سازمان صداوسیمای به‌عنوان رسانه ملی در جریحه‌دار نکردن مردم هر منطقه با محتوایی غیراصولی و کارشناسی، عذرخواهی مسئولان رسانه ملی از مردم هرمزگان و تصحیح آن در برنامه آتی نود را خواستار شد.

انتهای پیام/پ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top