skip to Main Content

با مدیریت صحیح منبع حیاتی می توان بحران کمبود آب را حل نمود

در جلسه هماهنگی پرسش مهر ریاست جمهوری که در شهرداری جناح برگزار شد ،عبدالله عالیان معاون پشتیانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح اظهار داشت: با مدیریت صحیح منبع حیاتی می توان بحران” کمبود آب “را حل نمود.

IMG-20141214-WA0010به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح؛ معاون پشتیانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در راستای اهمیت اجرای پرسش مهر ریاست جمهوری گفت : پرسش مهر پانزدهم با موضوع ” کمبود آب ” برگزار می شود . عبدالله عالیان افزود : با توجه به اهمیت موضوع که در ارتباط با مسئله آب می باشد بایستی با همکاری همه ادارات به ویژه شهرداری و بخشداری که با شهروندان سر و کار دارند این را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت : با مدیریت صحیح و استفاده بهینه از این منبع حیاتی می توان بحران کمبود آب را حل نمود.

معاون پشتیانی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح با ذکر اینکه ، فرصت برای فرهنگ سازی صرفه جویی در آب پیش آمده بیان داشت : آب یک منبعی است که برای ادامه حیات بشر بدون آن هیچ معنایی ندارد . وی خاطر نشان ساخت : اگر اهمیت این موضوع در مدارس و دانشگاه ها مطرح شود می توان به راحتی در آینده با ایده هایی که دانش آموزان و دانشجویان ارائه می کنند ،بحران کمبود این منبع حیاتی را کنترل کرد.

محد باقر جمالی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در این جلسه به مجموعه اقدامات انجام در راستای پرسش مهر پرداخت.

لازم به ذکر است عبدالرحیم قادری شهرداری جناح در این خصوص و فعالیت های فرهنگی ، اعلام آمادگی با اداره آموزش و پرورش منطقه جناح نمود.

ارسال توسط: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top