skip to Main Content

کشف ۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در پارسیان

فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف سه فروند شناور تجاری حامل بیش از ۶۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر پارسیان خبر داد.

به گزاش پایگاه خبری بادگیر، علی‌اصغر خرم‌روی صبح امروز در نشستی با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان شهرستان پارسیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و  همچنین کنترل شناورهای تجاری مستقر در اسکله به ۳ فروند لنج باری مشکوک و شناورها را جهت بررسی و بازدید دقیق‌تر متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان پس از توقیف شناورها در بازرسی دقیق از آن‌ها موفق شدند ۶۴ میلیارد و ۱۴۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل ۲۵۰ دستگاه کولر، ۵۰ دستگاه لباسشویی، ۹۰ هزار کیلوگرم برنج، ۲۵۰ تکه ظروف آشپزخانه، ۶۷ هزار و ۲۰۰ ثوب البسه، ۳۲ هزار کیلوگرم برنج، ۹۲۰ هزار بسته آدامس، ۱۲۶ دستگاه تلویزیون، ۱۹۶ هزار و ۸۰۰ قوطی نوشیدنی، ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر پارچه، ۶ هزار بسته موادغذایی، یک هزار و ۷۰۰ عدد باطری خودرو و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: در این رابطه ۸ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

خرم‌روی در خاتمه اذعان داشت: خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف‌کنندگان با وجود کالاهای با کیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/پ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top