skip to Main Content

مسوولان در جذب اعتبارات تملک دارایی تلاش کنند

فرماندار بستک گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی باید در جذب اعتبارات تملک دارایی همه تلاش خود را به کار گیرند.
فرمانداری ۱
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از خون شهدا و همراهی و بیداری مردم ولایتمدار و انقلابی است که مسوولان بایستی با حسن خلق و صبر در پاسخگویی به مطالبات مردم و تکریم ارباب رجوع بکوشند.
فرماندار بستک افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) انتظار می رود مدیران شهرستان با رویکرد مدیریت جهادی در مسیر خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم شریف گام بردارند.
وی با بیان اینکه همه تلاش مسوولان شهرستان باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان باشد گفت: در جذب اعتبارات تملک دارایی باید مسوولان اجرایی همه تلاش خود را به کار گیرند در غیر این صورت در اجرا و تکمیل پروژه ها به مشکل بر می خورند.
رئیس شورای اداری شهرستان بستک با بیان اینکه امسال اعتبارات تملک دارایی قابل ملاحظه ای به بخش های مختلف شهرستان بستک اختصاص یافته است تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بیش از پیش زمینه های جذب اعتبار را برای ارتقای بخش های مختلف شهرستان فراهم کنند.
ایزدی پور در بخش دیگری از سخنان خود هدف از بازدید از ادارات شهرستان را اصلاح امورات، پیگیری مطالبات مردمی و تسهیل در جوابگویی و حل مشکلات ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای خدمات رسانی بهتر و کسب رضایت مردمی با اطلاع و یا بدون اطلاع قبلی بازدیدها به صورت مستمر انجام خواهد گرفت.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: تاکید دولت یازدهم بر شناخت قانون و عمل به آن است و مدیران دولت باید با این رویکرد تکالیف خود را انجام داده و در افزایش اعتماد عمومی و تحقق حقوق مردم بکوشند.
ایزدی پور در پایان سخنان خود خواستار تسریع در تدوین سند توسعه اشتغال و ورزش شهرستان، همکاری مدیران دستگاههای اجرایی با بخشداران و نظم و انضباط اداری شد.
خبرنگار: حق شناس
 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top