skip to Main Content

دیدار چهره به چهره فرماندار بستک با مردم روستاهای بخش مرکزی

فرماندار بستک در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و در جهت آشنایی و رفع مشکلات روستاهای شهرستان  با مردم روستاهای بخش مرکزی دیدار نمود.
IMG_8954
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور به اتفاق جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از روستاهای بست قلات، برکه لاری و کنجی از توابع بخش مرکزی بازدید و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی نمود.
فرماندار بستک در این روز اظهار داشت: یکی از اهداف این بازدیدها آشنایی با روستاهای شهرستان، بررسی مشکلات آنها، تعامل و ارتباط با روستائیان و همچنین بررسی توانمندی‌ها و کاستی‌های موجود در مناطق روستایی است.
وی تاکید کرد: مدیران اجرایی در خدمات رسانی به روستاییان باید نهایت مساعدت و همکاری را داشته و رصد و پیگیری پروژه های عمرانی روستایی را در دستور کار خود قرار دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تصریح کرد: طرح های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی روستاها از جمله موضوعاتی است که باید توسط شوراها، دهیاری ها و معتمدین روستایی مطرح و از سوی مدیران اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد.
ایزدی پور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها دارد افزود: دهیاران به ‌منظور بهبود وضعیت روستاها در زمینه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی راهبری، نظارت و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان در جامعه روستایی تلاش بیشتری نمایند.
وی رفع مشکلات برق و آب، اصلاح مسیر جاده کنجی و نصب علائم رانندگی، اجرای طرح بهسازی، رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و احداث سالن ورزشی را از مهمترین خواسته های مردم این روستاها عنوان نمود.
فرماندار شهرستان بستک در این روز از خط انتقال آب براشت و زمین ورزشی روستای برکه لاری بازدید نمود.
خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top