skip to Main Content

شرکت ‌۴۵۰ نفر از فرهنگیان منطقه جناح در دوره‌های ‌سبک زندگی اسلامی

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح از شرکت ۴۵۰ فرهنگی در دوره‌های آموزش کوتاه مدت سبک زندگی اسلامی خبر داد.
خبرگزاری فارس: شرکت ‌فرهنگیان منطقه جناح در دوره‌های ‌سبک زندگی اسلامی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر چمن‌پیرا در نشست بیان فعالیت‌های فرهنگی ‌این مجموعه افزود: اسلام بهترین سبک و شیوه زندگی را در سطوح مختلف ارائه و جامعه فرهنگی باید این آموزه‌ها را به خوبی بیاموزد تا در روند آموزش بتواند به دانش‌آموزان منتقل کند.

وی ادامه ‌داد: دنیای غرب با دوری از شریعت اسلامی انحطاط خانواده را به عنوان یک معضل پذیرفته و در حال حاضر بسیاری از جامعه‌شناسان غربی بر نوع رفتار اجتماعی در کشورهای غربی نقدهای جدی دارند.

چمن‌پیرا اسلام و نظام خانواده بر اساس سبک اسلامی را بهترین ارمغان دین دانست و گفت: اسلام با ظرافت تمام به همه ارکان خانواده و اجتماع پرداخته و در همه زمینه‌ها دستورالعمل‌های کاربردی مناسب ارائه کرده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح در خصوص این دوره اظهار داشت: این دوره به صورت عمومی و اولین آموزش ضمن خدمت بعد از شروع سال تحصیلی ۹۳ است.

چمن‌پیرا در خصوص تداوم این قبیل دوره‌ها خاطرنشان کرد: با ظرفیت سنجی مناسب، نیازهای جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود و بر اساس آن دوره‌های آموزشی تعریف و اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح هدف از برگزاری این دوره‌ها را یادگیری و ارتقا سطح دانش فرهنگیان و بهبود کیفیت آموزشی مدارس دانست و گفت: به هر میزان دانش فرهنگیان ارتقا یابد به همان میزان بهره‌وری علمی در بین دانش‌آموزان ارتقا پیدا می‌کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top