skip to Main Content

آغاز پروژه برق رسانی به مجتمع تفریحی توریستی رودخانه بستک

آغاز پروژه برق رسانی به مجتمع تفریحی توریستی رودخانه واقع در شهر بستک
شهرداری ویژه ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمد جلالی شهردار بستک از آغاز پروژه برق رسانی به مجتمع تفریحی توریستی رودخانه بستک خبر داد.

جلالی در این خصوص افزود: برق رسانی به مجتمع تفریحی توریستی رودخانه به طول شبکه ۲ کیلومتر در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

شهردار بستک گفت: اعتبار انجام این پروژه از محل منابع مالی شهرداری تامین می شود و این در حالی است که عملیات برق رسانی به این مجتمع از دو طریق شبکه برق رسانی و انرژی های خورشیدی همچنان ادامه دارد.

جلالی برق رسانی به مجتمع رودخانه را یکی از اساسی ترین نیازهای مجتمع تفریحی مذکور دانست و بیان داشت: با انجام برق رسانی به این مجتمع، ضمن تامین روشنایی، از انژری برق جهت تأمین انرژی آبشار و سایرخدمات ارایه شده استفاده خواهد شد.
شهردار بستک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت شهری برای ارائه بهتر خدمات به مردم در نظر دارد سه برنامه در بخش های توسعه فضای سبز شهر، تامین برق چاه های حفر شده به منظور تامین منابع آبی سیستم تحت فشار و اجرای بهسازی و تکمیل پارکهای جهانگیریه، پارک پردیس و پارک ۲۲ بهمن را به انجام برساندکه پروژه های موصوف درحال اجرا هستند.
رنگ آمیزی جداول بلوارها و پارکها جهت تأمین زیبایی پارکها نیز بخشی از اقدامات اخیر شهرداری دانست که گام موثری در جهت ارتقای عمران شهری محسوب می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top