skip to Main Content

تمامی احزاب اصلاح‌طلب از روحانی حمایت خواهند کرد/در انتخابات شورای شهر به لیست نهایی نرسیده ایم

به گزارش بادگیر آناهیتا احترامی ، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص برنامه‌های مجمع زنان اصلاح‌طلب استان هرمزگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح‌طلب تابع شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در تهران و به‌تبع آن مجمع زنان اصلاح‌طلب هرمزگان نیز تابع شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان از آقای روحانی حمایت خواهد کرد، افزود: مجمع زنان اصلاح‌طلب استان هرمزگان به‌تبع ذات و ماهیت اصلاح‌طلبی مجمع زنان و به‌تبع از شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و سایر احزاب اصلاح‌طلب که تصمیم دارند از آقای روحانی حمایت کنند حمایت خود از ایشان اعلام می‌کند.

رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مجمع زنان اصلاح‌طلب هرمزگان در قالب ستاد بانوان دکتر روحانی ممکن است در ساختمان دیگری فعالیت کند اما تابع ستاد مرکزی به ریاست آقای ابراهیم امینی پور است، اضافه کرد: این ستاد بر آن است تا با جذب زنان توانمند اصلاح‌طلب استان تمام توان خود را برای حمایت از ایشان به کار گیرد.

احترامی با بیان اینکه مجمع زنان اصلاح‌طلب به‌تنهایی لیستی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ندارد، عنوان کرد: قرار است لیستی مشترک از شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان منتشر شود.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب هرمزگان با اشاره به اینکه این مجمع و سایر احزاب اصلاح‌طلب کاندیداهای موردنظر خود را بر اساس شاخصه‌های تعیین‌شده به کمیته انتخابات شورای اصلاح‌طلبان معرفی می‌کنند، ابراز کرد: کمیته انتخابات شورای اصلاح‌طلبان افراد را بر اساس تجربه‌های اجرایی و سیاسی، تحصیلات مرتبط با شورا، سوابق و پژوهش‌های علمی و غیره بررسی و اولویت‌بندی می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت کمیته انتخابات شورای اصلاح‌طلبان انتخاب افراد متخصص است، خاطرنشان کرد: لیست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان باید متشکل از افراد متخصص، مجرب، توانمند و افرادی که در زمینهٔ تخصص‌های شهری حرفی برای گفتن دارند باشد تا مردم بتوانند با اعتماد کامل به این لیست رأی دهند.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه انتخابات شوراها ماهیت جناحی ندارد و باید افراد متخصص و اصلح که حضورشان در شورا تضمین‌کننده آینده‌ای بهتر برای شهر باشد انتخاب شوند، افزود: هر لیستی که تاکنون در فضای مجازی تحت عنوان لیست مورد تائید شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان منتشر شده است رسمیت ندارد و ممکن است به‌صورت اتفاقی برخی از افراد نام‌برده در شایعات در لیست نهایی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان نیز حضور داشته باشند اما شورا هنوز به لیست نهایی و مشترکی نرسیده است.

احترامی در خصوص تعدد کاندیداهای اصلاح‌طلب و اصولگرا در انتخابات شوراها اظهار کرد: در انتخابات شورا جناح‌بندی‌ها خیلی ملاک نیست و شایسته‌سالاری و تخصص افراد مهم است چراکه هر شورایی را انتخاب کنیم نتیجه آن را در همین شهر خواهیم دید و اگر انتخاب‌ها بر اساس جناح‌بندی‌ها و قومیت‌ها باشد نتیجه خوبی نخواهد داشت.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب هرمزگان ادامه داد: همه شهرداران و اعضای شوراها در گذشته کار کردند و زحماتشان قابل‌تقدیر است اما ما به دنبال شرایطی بهتر هستیم و این جز با انتخاب افراد شایسته و اصلح محقق نخواهد شد.

منبع:ایسنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top