skip to Main Content

برگزاری مراسم بزرگداشت سرداران شهید دارا و رئیسی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر،سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: شهیدان دارا و رئیسی از افتخارات هرمزگان هستند که در سال ۶۷ در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل شدند .
وی افزود:  جوانان هرمزگانی در آن روز با رشادت و توکل بر خدا به جنگ مستقیم با آمریکا رفتند و توانستند بالگرد آمریکایی های متجاوز را ساقط کنند.
فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید دارا در عملیات ولفجر ۴ به درجه جانبازی رسیده بود اما با این وجود باز هم صحنه نبرد را ترک نکرد وبه مبارزه با دشمن ادامه داد و سردار شهید رئیسی نیز فردی متدین بود که برای دفاع از وطن جانانه با دشمن جنگید و به معبود حق شتافت.
سردار زارع فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: وظیفه ماست که حافظ آرمانها و ارزشهای شهدا باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.
وی افزود: سرداران شهید دارا و رئیسی از رزمندگان رشیدی بودند که در عملیات مقابله به مثل علیه آمریکا در خلیج فارس شرکت کردند و ضربات سنگینی به این جنایتکاران وارد کردند.
فرزند شهید رئیسی نیز در این مراسم با قرائت وصیت نامه پدر شهدیش گفت: برای شهیدان دارا و رئیسی ادوات نظامی مهم نبود و آنها با یک قایق کوچک به نبرد بزرگترین کشتی های نظامی رفتند، زیرا به خداوند توکل داشتند.
سرداران شهید اسحاق دارا و اسدالله رئیسی، ۲۹ فرودین سال ۱۳۶۷ همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، پس از چند ساعت نبرد مستقیم با آمریکایی ها در خلیج فارس، به شهادت رسیدند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top