skip to Main Content

تابه‌حال با مردم صادق بودیم/از ابهام گویی استقبال نکرده‌ایم/مردم باید به استمرار این وضعیت کمک کنند

به گزارش بادگیر به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، استاندار هرمزگان در جمع مردم بستک اظهار کرد: سفر ما برای بستک برنامه‌ریزی نشده بود و از باب علاقه‌مان به این شهرستان، به بستک سفر کردیم.

جاسم جادری با بیان اینکه سرکشی مسئولان به مردم یکی از ضرورات است، اضافه کرد: شرق استان هرمزگان بسیار محروم بود و ما برای رفع این محرومیت از ابتدای دولت بسیار تلاش کردیم و نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت شده است که در هیچ دولتی نظیر نداشته است.

وی ادامه داد: اولین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی بعد از برجام در کشور در شرق استان هرمزگان انجام‌شده است و توجه به شرق استان به دلیل محرومیت و همچنین توجه مسئولان عالی‌رتبه مملکت به سواحل مکران است که قرار است شهرک صنعتی مشترک بین ایران و چین در شرق استان هرمزگان ایجاد شود.

جادری تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص، منطقه استراتژیک تنگه هرمز تمرکز روی شرق استان هرمزگان است و همه این پروژه‌ها تصمیمش خارج از استان بوده است و اکثراً در تهران برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت برای غرب هرمزگان احیای فرودگاه بستک است و اعتبار آن در سال ۹۶ اخذشده است که به امید خدا امسال پروژه آن شروع خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه غرب هرمزگان از مزیت مشارکت، همراهی و حضور خیرین برخوردار است اضافه کرد: در کشور آرامش، وحدت و همگرایی داریم، کار در حال انجام است و امید در جامعه وجود دارد و استمرار آن به پیشرفت استان کمک می‌کند.

وی با توجه به اینکه رویکرد مردم در انتخابات باید به سمت تقویت عقلانیت و تدبیر باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید به استمرار این وضعیت کمک کنند و اگر خدایی نکرده این وضعیت تغییر کند خدا می‌داند چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

جادری عنوان کرد: تابه‌حال با مردم صادق بودیم و همه‌چیز را صادقانه گفتیم و هر جا اشتباه کردیم آن را پذیرفتیم و از ابهام گویی استقبال نکرده‌ایم.

وی افزود: دومین بار است بعد از انقلاب به خودکفایی گندم رسیدیم، یک‌بار در دولت اصلاحات و حالا در این دولت و توسط همان وزیر اتفاق افتاده است و برای اولین بار در کشور تورم تک‌رقمی شده است که تورم بالای چهل‌درصدی به زیر ده درصد رسیده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: برای اولین بار در تولید و برداشت گاز در پارس جنوبی از قطر پیشی گرفته‌ایم و با توجه به مشکلات مالی دولت، بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان از سال ۹۲ توسط دولت در بستک هزینه شده است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top