skip to Main Content

هنر تئاتر موجب تعمیق گفتگوی تمدن‌ها می‌شود

رئیس اداره ارشاد پارسیان هنر را زبان گویای ملت‌ها دانست و گفت: کشورهای متمدن می‌توانند با هنر تئاتر ارتباط کلامی برقرار کنند.

تصویر خبر ویژه

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی در نشست مشترک با هنرمندان تئاتر شهرستان اظهار کرد: شهرستان پارسیان با وجود هنرمندان تئاتر در آینده‌ای نزدیک می‌تواند در عرصه‌های استانی و ملی درخشش پیدا کند.

وی اضافه کرد: گروه «نشان» یکی از پر افتخار ترین گروه‌های نمایشی شهرستان است که تا کنون چندین اجرای موفق در سطح شهرستان دارد و امیدواریم این اجراها به خارج از شهرستان و استان نیز برسد.

رئیس اداره ارشاد پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: ملت‌های خسته از جنگ و نا امنی این روزها نیازمند گفتمانی هستند که بتوانند دغدغه‌های یکدیگر را درک کنند و با هم به اشتراک بگذارند.

اسدی افزود: زبان تئاتر یک زبان بین المللی و همه گیر است لذا زبان تئاتر می‌تواند به تعمیق گفتگوی تمدنها منجر شود.

وی با اشاره به موضوعات تئاتری جاری در شهرستان تصریح کرد: بنا بر اعتمادی که به گروه‌های نمایشی شهرستان وجود داشته و دارد این گروه‌های تمامی فعالیت‌های خود را با حضور نماینده‌ای از ارشاد در فضایی کاملاً صمیمی انجام داده‌اند و در آینده این همدلی‌ها بیشتر خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی پارسیان فرهنگ غنی مردم پارسیان را بهترین پشتوانه نمایش شهرستان خواند و گفت: ما بر این باور هستیم که مردم پارسیان مردمی متمدن و دارای تاریخی درخشان هستند لذا نسلی که برخواسته از این فرهنگ است از هر نوع حاشیه‌ای که به فعالیت آنان لطمه بزند پرهیز می‌کنند و این فرهنگ امروز به کمک هنر تئاتر و دیگر فعالیت‌های هنری آمده است.

در ادامه نشست یوسف مبارکی سرپرست موقت انجمن نمایش پارسیان برخی دغدغه‌های نمایشی شهرستان را عنوان و بر ارتباط بیشتر دو سویه میان اداره و گروه‌های هنری تأکید کرد.

ناصر مبارکی سرپرست گروه نمایشی «نشان» اعتماد مسئولین شهرستان به فعالیت خود را بهترین پشتوانه دانست و یادآور شد: ما از مسئولین شهرستان انتظار حمایت بیشتر از فعالیت‌های نمایشی داریم که امیدواریم در جلسات مشترک ارشاد با مسئولین این حمایت‌ها جلب شود.

4J8A4121 4J8A4138 _J8A4065 _J8A4068 4J8A4038 4J8A4045 4J8A4053 4J8A4106 4J8A4110 4J8A4117

انتهای پیام/

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top